Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik probeer al 2 dagen na elkaar corel paint shop pro x2 te verwijderen...maar het lukt niet, het blijft altijd op dit item hangen,

ScreenShot001.bmp

ik doe het eraf omdat het niet meer werkte...is er een andere mogelijkheid om het eraf te halen???

Nine

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Klik eens met de rechter muisknop op START en kies Taakbeheer.

Klik op Meer details (onderaan links).

Kijk eens of Corel Paint shop in de lijst Processen voorkomt. Zo ja, klik er op en klik daarna op Beëindigen.

Probeer het programma nu te verwijderen.

Geplaatst:

nee Droske, die staat er niet tussen maar als ik de disk insteek dan wil hij het programma of herstellen of verwijderen maar na 3 uur is het nog niet klaar en kan ik het ook niet stoppen....dus ja, ik weet het even niet meer...zonder psp kan ik geen crea's maken...en geen opdrachten...

Geplaatst:

Het programma verwijderen lukt dus voorlopig niet, maar heb je 'herstellen' al eens geprobeerd?

Geplaatst:

ik heb herstellen ook geprobeert, net hetzelfde...uren draaien en niet verder komen....

gewoon terug installeren gaat niet, het is of verwijderen of herstellen en het lukt geen van beide..

Geplaatst:
53 minuten geleden, Passer zei:

Als ik je goed begrijp wil je het verwijderen om het opnieuw te installeren?

Installeer het dan toch gewoon opnieuw?

ja het is de bedoeling om het programma terug te installeren

Geplaatst:
7 uren geleden, nine zei:

ik doe het eraf omdat het niet meer werkte...is er een andere mogelijkheid om het eraf te halen???

Ja, die is er altijd.

Krijg net bezoek over de vloer. Je hoort nog van me.

Geplaatst:
1 uur geleden, nine zei:

ja het is de bedoeling om het programma terug te installeren

gewoon een herinstallatie dan - meestal dient het oude programma niet te worden verwijderd

Geplaatst:

nee passer, ook dat lukt niet, uren gaan voorbij en het blijft maar draaien maar er gebeurt niks...ik moet het eraf krijgen, maar hoe???

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.