Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit zijn afbeeldingen van het taakbeheer.

Het is normaal dat daar meerdere keren dezelfde naam voorkomt omdat het gaat om actieve processen.

Dat is niets om je zorgen over te maken.

Nu de crashes.

CRITICAL_PROCESS_DIED: Deze fout betekent dat er een hardwarestoring of een probleem met een hardwarestuurprogramma is.

Heb je de windos update aangepast zoals aangegeven in dit bericht?

Ik vraag dit omdat er toch nog driver updates worden gedaan met de windows updates.

• Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb nog een printscreen bijgedaan omdat in het COnfiguratiescherm onder "Programma's" ook verschillende malen Microsoft Visual C++ staat met verschillende data.

Schermopname (39).png

Geplaatst:

Dat zijn telkens andere versies van hetzelfde (hulp)programma voor C++

Sommige programma's vragen om een bepaalde versie van die C++ en als je die gaat verwijderen, zal dat programma niet meer (correct) werken.

Ik weet ook niet welk programma welke versie gebruikt maar het is best om alles te laten staan.

Heb je de windows update ook aangepast (zie mijn vorig bericht)?

Geplaatst:

Er is nog een andere oplossing (met dank aan Dorado).

Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code:
'Geen stuurprogramma's via Windows Update

On Error Resume Next

Set WshShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell")
WshShell.RegWrite "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\DriverSearching\SearchOrderConfig",0,"REG_DWORD"

Message = "Er worden geen stuurprogramma's meer aangeboden via Windows Update!" &  vbCrLf & "Om iets van deze wijzigingen te merken moet de computer opgestart worden!"

X = MsgBox(Message, vbexclamation, "Geen stuurprogramma's via Windows Update aanbieden")

Set WshShell = Nothing

Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je: nodriverfix.vbs.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan. 

Rechtsklik → nodriverfix.vbsOpenen

Met bovenstaande procedure wordt een sleutel geschreven in het register waardoor er geen drivers meer zullen aangeboden worden via de windows updates.

Je kan dus de windows updates weer op automatisch zetten.

Geplaatst:

Ok alles uitgevoerd (ook windows updates) maar nadat ik de laptop terug opgestart had kreeg ik terug een " CRITICAL_PROCESS_DIED ". Heb alles laten verder draaien en de pc werkt terug.

Hou je op de hoogte.

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

In mijn Verkenner vind ik ook verschillende malen hetzelfde terug. Ik heb er Printscreens van gemaakt. Kan ik daar iets van verwijderen?590f20e43cffe_Schermopname(40).thumb.png.64c58ee3c4f0e476ea44d9fde6c9994d.png590f20e6024b3_Schermopname(41).thumb.png.5453f4ad589c30cd1c2a9efebb79fc22.png

Schermopname (42).png

aangepast door hugobetty
Geplaatst:

Al die mappen regback zijn waarschijnlijk register backups van vroegere opruimingen.

Kan je de eerste (regback 2015-10-17 12-20-00) en de laatste (regback 2016-10-06 20-12-36) eens openen en dan een printscreen maken van de inhoud.

Voeg die printscreens toe aan een volgend bericht.

Geplaatst:

Het zijn inderdaad backups.

Volgens mij kan je de mappen van 2015 zonder problemen verwijderen.

Ga daarna naar apparaatbeheer en kijk of daar foutmeldingen gegeven worden onder de vorm van een rode x of een gele driehoek.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.