Ga naar inhoud

Driver Power State Failure

hugobetty

Aanbevolen berichten

• Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

---------- | Memory

RAM = Total (MB) : 8264 | Free (MB) : 4916
Pagefile = Total (MB) : 16653 | Free (MB) : 12858
Virtual = Total (MB) : 4194 | Free (MB) : 4036

ChannelA-DIMM0 (Hynix/Hyundai) - Capacity: 4294967296 - Speed: 1333 - Posit.: 1 - PartNumber: HMT451S6MFR8C-H9   - SerialNumber: 39C9E911
ChannelB-DIMM0 (Hynix/Hyundai) - Capacity: 4294967296 - Speed: 1333 - Posit.: 2 - PartNumber: HMT451S6MFR8C-H9   - SerialNumber: 3959E913

Volgens het log zitten er 2 geheugenlatjes van 4.294.967.296 MB in je computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Sorry hoor maar momenteel heb ik geen "Driver verifier detected violation" of "Critical process died" meer.

Ik moet dit latje eruit halen, de pc terug opstarten en zien of ik geen BSOD meer heb. Als dit niet het geval is dan steek ik de eerste geheugenlat er terug in en haal de 2de er uit en start terug op  enz ?????????????

En als ik nu eens 2 nieuwe geheugenlatjes van elk 4 mb zou kopen, is mijn probleem dan opgelost?

aangepast door hugobetty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen BSOD's meer hebt, is het probleem wss opgelost.

Maar zolang je niet test of het geheugen het probleem is, ga je hier niet zeker en vast van uit kunnen gaan dat het geheugen ook de daadwerkelijke oorzaak is.... Dus dan loop je met het kopen van 2 nieuwe geheugenlatjes het risico dat het probleem nog steeds niet v.v.t. zal kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Hallo,

Er zit geen maleware/adware in je pc dus de logjes van FRST hoef je niet meer te plaatsen.

Alle updates van Windows zijn nu geïnstalleerd?

Is deze pc stofvrij?

Doe ook eens het volgende:

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.

• Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.<== noteer eerst welke allemaal zijn ingeschakeld.
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.

Hoe werkt je pc nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alles hierboven gedaan maar bij het opstarten liep het mis. Eerst had ik lang een zwart scherm en daarna een klein schermpje met "NVIDIA Web Helper.exe Systeemfout" en dadelijk daarna "Critical Process Died". Nu schijnt alles weer te werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.