Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Ik ben verbonden met het draadloos internet maar het icoontje zegt dit van niet. Ik heb perfect internet maar ik vroeg mij af hoe ik dit kon verhelpen zo dat ik weer zo een trapje heb?

groeten

saile18

• Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

@Saile 18,

:welkom: op het forum!

Klik eens op het driehoekje rechtsonder aan de klok.

Vervolgens klik je op "Aanpassen"

.ScreenShot005.jpg.de3017fd9f6187b26fa10b16ef31971d.jpg

Kies in het volgende scherm voor "Pictogram en meldingen weergeven" door eventueel op het omgekeerde driehoekje te klikken.

ScreenShot006.jpg.586777769adf634a26ab1d4a8267b75e.jpg

Heb je een aanpaasing uitgevoerd, vergeet dan niet onderaan rechts op "OK" te klikken.

kijk nu of je het door jou zo genoemde "trapje" wél te zien krijgt?

Geplaatst:

Hallo, 

Ik heb dit gecontroleert en hij geeft het wel degelijk weer. Ook als ik naar mijn netwerkcentrum ga staat er dat ik niet verbonden met met een netwerk maar dat ben ik wel want ik kan op internet zonder problemen

Geplaatst:

saile18,

Staat in het netwerkcentrum je verbinding ingesteld als een "Thuisnetwerk"?

Controleer eens in "Apparaatbeheer" of er geen gele driehoekjes staan bij "Netwerkadapters".

Geplaatst:

Hallo,

bij apparaatbeheer staan er geen gele driehoekjes bij netwerkadapters wel kan ik geen verbinding maken met het thuisnetwerk. Ik heb een screenshot in bijlage bijgevoegd

Probleem.JPG

Geplaatst:

Hallo,

Dit heb ik gedaan en deze zei ' er zijn enkele probleemoplossingen toegepast, is het probleem nu opgelost' maar het is nog altijd hetzelfde

Geplaatst: (aangepast)

Vreemd !

Hier zoals het er hoort uit te zien.

Probeer eens een nieuwe verbinding te maken.

ScreenShot009.thumb.jpg.ec57ecab9bee95f295c647766a656d59.jpg

Volg na puntje 3, de wizard en geef de juiste gegevens in.

Resultaat?

aangepast door Calvus
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.