Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb internet security pack geinstalleerd en nu krijg ik steeds een wazig scherm waarin een kadertje (Windows defend???????)verschijnt waar ik cijfers of(en) getallen moet invullen. Ik kan niets doen als dit scherm verschijnt ,als ik de gegeven combinatie niet juist intik verschijnt er: "wrong captcha".Het komt veelvuldig terug, ik weet alleen niet hoe ik dit moet oplossen. Iemand die mij wegwijs kan maken?

Dank, Karina:bawling:

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb dit gedaan, ook alles uit het register verwijderd, maar helaas.Tijden s updaten van virusdefinities vzerscheen mijn probleem terug.

Het rare is dat dit enkel gebeurd als ik meerdere dingen tegelijk doe.

Mijn PC kan dit makkelijk aan dat is het probleem niet???????????

Toch bedankt, Karina:confused:

Geplaatst:

Herhaal de procedure dan zonder dat er andere toepassingen open staan.

Het is trouwens altijd aanbevolen om tijdens de installatie van software alle andere toepassingen af te sluiten. Dit om te vermijden dat er conflicten ontstaan bij gebruik van gemeenschappelijke DLL en dergelijke.

Geplaatst:

Het installeren van ISP heb ik gedaan zonder dat er een andere toepassing openstond. Het is achteraf als ik op de PC bezig ben dat dit gebeurd.:s

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb alles terug verwijderd, systeemherstel gedaan en security pack nogeens opnieuw geinstalleerd en nu afwachten, hé..

Alvast bedankt,

Karina

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wegens gebrek aan reactie sluiten we dit topic af. Mocht je het toch willen heropenen, geef dan een seintje aan één van de moderators.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.