Ga naar inhoud

Windows update werkt niet

Kareltje

Aanbevolen berichten

'k snap al waar ik fout zat, ik miste het onderste gedeelte van je laatste plaatje: Plaatje.jpg.98d6151e71aa0554d574ef665884942a.jpg

(Nokiaprox die dit topic ook volgt, maakte mij er opmerkzaam op)

Nu verder dus: zoals Clarkie ook al zei: in dit venster gewoon op OK klikken en dan wordt de lege ruimte bij je ESP gevoegd. Dat moeten we bereiken.

En druk dan ook nog op Apply bovenaan en het proces wordt uitgevoerd.

Daarna start jij je computer opnieuw op, maak voor alle zekerheid nog eens een plaatje van je schijfgebruik met minitool en dan kunnen we waarschijnlijk terug naar het binnenhalen van je updates

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plaatje.jpg.61a31ea9afc78ae48f717178410048e1.jpg

Dat is inderdaad de bedoeling:  de ESP staat aan het begin van je schijf - dus is er geen allocated ruimte vóór die partitie (en dat moet ook niet)

Achter de ESP is - door het wissen van die Reserved partition wèl ruimte vrijgekomen (zie pijl: 119Mb)

deze ga je nu toevoegen aan je ESP door het commando Resize

zodat  a. die ESP 175 MB groot wordt en er àchter géén vrije ruimte meer is - en dit klopt dus - zie je plaatje

Als het dus op diè manier staat druk je op 0K (en wellicht moet je daarna ook bovenaan op Apply klikken om je gevraagde wijzigingen te verwerken.

Druk dus op OK (en daarna op Apply) , laat het programma zijn werk doen en is het uitgebold, dan sluit jij je laptop volledig af (knop Windows - Afsluiten) om hem daarna terug op te gaan starten.

Ter controle dan nog graag een plaatje van je nieuwe situatie - deze keer liefst vanuit Windows Schijfbeheer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.