Ga naar inhoud

Hulp bij RAM geheugen


MrMelon

Aanbevolen berichten

hey ik heb wat hulp nodig om mijn ram geheugen te verbeteren maar ik weet niet of het geheugen wat ik heb gevonden erop past en werkt ik laat hierbij wat screenshots achter van mijn moederbord en ram specs dit is ook alles wat ik kan vinden voor info en dit is wat ik had gevonden voor de ram https://www.memoryshop.nl/product/370039/corsair-vengeance-16-gb-dimm-ddr3-1600-cl10-2-x-8-gb.html?ref=352880&label=22702-AGI-38550125026-ASI-283920436457-370039&gclid=Cj0KEQjwzd3GBRDks7SYuNHi3JEBEiQAIm6EIxn7I-DZu-zXgcTrDJMGl9TaUjGdB49yGH5tNP06zCEaAm6b8P8HAQ als dit niet werkt op mijn moederbord laat het me alsjeblieft weten en meschien kunnen jullie ram vinden dat wel werkt ik heb het liefst 16gb RAM.

Capture.PNG

Captur1e.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

We weten te weinig over je pc om je te kunnen adviseren.

Plaats eens een Snapshot met Speccy via bestand > Publiceer Snapshot. Kopieer de link en plaats ze in je volgende antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.