Ga naar inhoud

Update Vista lukt niet vanwege foutcode 80070490

jvijssel

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van Vista Home Premium 32 bit en heb geen installatie cd, Vista staat voorgeïnstalleerd op mijn laptop.

Op de KB (Knowledge Base) site van microsoft wordt er geen resultaat gevonden, betreffende de foutcode.

Wie kan mij op weg helpen met het updaten, mijn laatste update was van 02-12-2008.

Herstelpunt kiezen werkt ook niet.

Ik weet verder niet wat ik moet doen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in het bezit van Vista Home Premium 32 bit en heb geen installatie cd, Vista staat voorgeïnstalleerd op mijn laptop.

Op de KB (Knowledge Base) site van microsoft wordt er geen resultaat gevonden, betreffende de foutcode.

Wie kan mij op weg helpen met het updaten, mijn laatste update was van 02-12-2008.

Herstelpunt kiezen werkt ook niet.

Ik weet verder niet wat ik moet doen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Ook ik had deze melding, al twee maanden, dol werd ik ervan, de oplossing, de virussscanner en firewall verwijderen en voila weg probleem, als alles zo simpel was maar voordat ik dit doorhad was ik twee maanden verder en overwoog zelfs alles opnieuw te instaleren.

Ik werk met Vista ultimate en de virusscanner/firewall was van Eset (nod32)

Hopen dat dit bij jou ook de oplossing is.

Gr. Babbel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net met 2 pc's (Vista en XP) problemen gehad met Windows update. Probleem situeert zich rond de 2 eerste weken van februari en heeft volgens mij te maken met de update voor .NETFramework 3.5

Is windows support contacteren voor jouw een optie?

Voor Windows Update geven ze gratis email support. Ze reageren heel vlug en losten mijn problemen op.

Is een beetje moeilijk te vinden hoe je ze contacteert maar ik kan je daarbij helpen.

Kan je mij eventueel laten weten welke de laatste geslaagde update was.

Via configuratiescherm>Programma's en onderdelen en dan links 'Geïnstalleerde updates' vind je alle updates

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.