Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Ik heb een iPad Air en een Sony Z1Compact, ik gebruik op beide een iCloud account voor de email.

Gisteren kreeg ik een update voor de Ipad en er werd gevraagd of ik een extra authentificatie wilde instellen. Dat heb ik gedaan maar daardoor onstonden er problemen met verzenden op mijn telefoon dus ik heb het in samenspraak met Apple ongedaan gemaakt.

Ik had een nieuw wachtwoord aangemaakt voor het iCloud account, dat heb ik op mijn telefoon ook ingevoerd bij inkomende mail.

 

Helaas kan ik nog steeds geen email verzenden op mijn telefoon. Ik heb het account verwijderd en opnieuw toegevoegd, de telefoon aan-en uitgezet en ook gegevens gewist. Het helpt allemaal niks.

Sony zelf zegt dat de enige optie resetten naar fabrieksinstellingen is maar ik denk steeds dat ik het wachtwoord voor uitgaande mail ook nog moet invullen maar ik weet niet waar.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Graag hoor ik het!

Geplaatst:

Het lijkt erop dat het probleem is opgelost, ik heb de accountinstellingen voor uitgaande email gevonden en daar het nieuwe wachtwoord imgevuld. De mail is nu inderdaad verzonden al heeft het er wel lang over gedaan. (Twee minuten). Maar dat komt wellicht omdat de instellingen zijn aamgepast.  Hopelijk is het probleem nu uit de wereld.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.