Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij het opstarten van mijn laptop c(draait op Windows 7 Home Premium), na het aanmelden (wat nog lukt), krijg ik de volgende foutmelding: 'EInOut Error in module WiseTray.exe at 0000C4C5. Unable to create directory'. Als ik op OK druk (een andere optie is er niet) gaat de laptop verder met opstarten maar er komt gedurende lange tijd een zwart scherm. Na lange tijd verschijnen de icoontjes van mijn desktop (echter zonder de gebruikelijke achtergrond). De icoontjes in het startmenu links onder zijn niet actief. Als ik Outlook opstart, krijg ik de melding dat Drive G (waar het pst-bestand op staat) niet toegankelijk is. In Windows verkenner verschijnt drive G, maar zonder data of subdirectories, en komt de melding dat ik drive G moet formatteren alvorens die te kunnen gebruiken.
Het probleem is gisteravond begonnen toen ik in Outlook bezig was en de pc ineens vastliep en begon te draaien. Ik heb de pc uiteindelijk handmatig moeten afzetten.
Weet iemand wat het probleem betekent en vooral wat ik eraan kan doen?

Alvast bij voorbaat dank voor eventuele nuttige tips!

 

Met vriendelijke groeten,

Paul

 

Geplaatst:

Nog ter aanvulling: na een tijdje komt er nog deze foutmelding: 'Fout: kan de Bluetooth-stapelservice niet starten' en ook nog : 'G:\ is niet toegankelijk. Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)'.

Geplaatst:

Waarschijnljk een probleem met de G schijf.

 

Download en installeer Speccy. (als je het programma nog niet hebt)

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Geplaatst:

Hartelijk dank voor je reactie. Het ging inderdaad om een probleem met de G-schijf. Ik heb chkdsk gebruikt en alle fouten daarmee hersteld. Daarmee was het probleem verholpen.

Mvg,

Paul

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.