Ga naar inhoud

Foutmelding Oxc1900107 bij update Windows 10

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Nee, lukt ook niet op deze manier. Ik begin me

aangepast door Gast
onderbreking zin
Geplaatst:

Nee, lukt ook niet op deze manier. Ik begin me af te vragen of ik niet beter fabrieksherstel met behoud van bestanden uitvoer. Krijg ik op deze manier niet de laatste versie van Windows binnen (met Creators Update), of zie ik dit verkeerd. Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat het hernoemen van betreffende folder of zoiets soms een oplossing biedt maar kan het niet terugvinden.

Screen Shot 04-19-17 at 07.08 PM.PNG

Geplaatst:

Download Unlocker van deze pagina - zet het in gang en ga naar die folder. Laat hem unlocken

Lukt het >> probeer hem te verwijdern

Lukt het niet (krijg je de boodschap dat er niets is dat hem 'lockt') dan kan je nog kiezen tussen 3 zaken, o.a. verwijderen.

Kies in dat geval voor verwijderen.

Lukt dit?

Geplaatst:
2 uren geleden, justy zei:

Ik begin me af te vragen of ik niet beter fabrieksherstel met behoud van bestanden uitvoer.

Ik raad je aan geduld te hebben. Je Windows 10 gaat niet lopen, ook al heb je de Creators update nog niet staan. En op zekere dag zal Microsoft u deze automatisch aanbieden, misschien loopt het dan als een trein.

Geplaatst:

Nee, is ook niet gelukt met Unlocker. Tja, die mogelijkheid bestaat natuurlijk ook, dat het bij gewone update via Windows wel zal lukken

Screen Shot 04-19-17 at 09.43 PM.PNG

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.