Ga naar inhoud

Systeemscan Bitdefender stopt

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nog wel een paar vragen maar gaan we hier verder of open ik een nieuw topic?

* Problemen met Intel Driver update.

* Bepaalde bestanden worden niet in backup opgenomen.

* Is het een goed idee om BMXcomputers te verwijderen als hoofdadministrator?

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Wits zei:

* Problemen met Intel Driver update.

Als er geen problemen zijn met de werking van de pc, hoef je geen driver updates te doen.

Als je toch de Intel drivers wil updaten, kan je gebruik maken van de Intel® Driver Update Utility

37 minuten geleden, Wits zei:

* Bepaalde bestanden worden niet in backup opgenomen.

Gaat het om de backup functie van windows of gebruik je een ander programma om je backups te maken?

Als het om de windows backup gaat, kijk dan eens de instellingen na.

39 minuten geleden, Wits zei:

* Is het een goed idee om BMXcomputers te verwijderen als hoofdadministrator?

Deze vraag begrijp ik niet goed. :hmmmm:

BMXcomputers-pc is de naam van de pc en geen account of administrator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kweezie,

Omdat mijn beeld zo knipperde, wat nu beter is maar soms toch nog, heb ik via intel update utility geprobeerd om volgende updates uit te voeren maar het is na verschillende keren proberen nog steeds niet gelukt.

Mijn backup staat op automatisch en regelmatig krijg ik de melding dat volgende bestanden niet kunnen opgenomen worden.

Blijkbaar ben ik als gebruiker van mijn PC niet de administrator maar is dat BMXComputers of heb ik het mis?

Mvg,

IntelKnipsel.PNG

BackupKnipsel.PNG

PCKnipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Wits zei:

Omdat mijn beeld zo knipperde, wat nu beter is maar soms toch nog, heb ik via intel update utility geprobeerd om volgende updates uit te voeren maar het is na verschillende keren proberen nog steeds niet gelukt.

Laat die chipset driver maar rusten en doe enkel de update van de graphics driver.

Kan je de error log van de backup eens als bijlage toevoegen want op de afbeelding staat niet alles op.

8 minuten geleden, Wits zei:

Blijkbaar ben ik als gebruiker van mijn PC niet de administrator maar is dat BMXComputers of heb ik het mis?

Zoals ik al zei: BMXcomputers-pc is de naam van de pc en geen account of administrator.

Jouw account (Bruno) heeft wel degelijk administratorrechten.

Wat is eigenlijk het probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het niet de juiste driver voor je grafische kaart.

Kan je het merk, model en juiste type van de pc eens opgeven?

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Je hebt een gebruikersaccount met een zelfgekozen naam die je administratorrechten kan geven.

Dat is dan een account met administratorrechten.

Windows heeft ook nog de standaard account Administrator.

Die account heeft nog meer rechten dan een gebruikersaccount met administratorrechten.

Daarom krijg je zelfs met een account met administratorrechten geen toegang tot bepaalde bestanden.

Probeer of je het logbestand kan kopieren naar je bureaublad.

Als dat lukt, kan je het waarschijnlijk wel van daaruit als bijlage toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.