Ga naar inhoud

Ie7

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben gepensioneerd en ben beginnend PC-er. Enkele weken geleden installeerde ik de nieuwe Internet Explorer 7.

Sedertdien krijg ik bij het opstarten van de PC volgend bericht op het scherm: Smartbridge Alerts: MotiveSB.exe-Entrypoint niet gevonden.

Kan entrypoint van procedure GetProcessImageFileNameW niet vinden in DLL-bestand PSAPI.DLL.

Verder werkt IE7 normaal.

Hoe kan ik dit storend venster verbergen of verwijderen? Hou het a.u.b. simpel want ik ben een computeranalfabeet.

Bedankt voor de tips.

André.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ben gepensioneerd en ben beginnend PC-er. Enkele weken geleden installeerde ik de nieuwe Internet Explorer 7.

Sedertdien krijg ik bij het opstarten van de PC volgend bericht op het scherm: Smartbridge Alerts: MotiveSB.exe-Entrypoint niet gevonden.

Kan entrypoint van procedure GetProcessImageFileNameW niet vinden in DLL-bestand PSAPI.DLL.

Verder werkt IE7 normaal.

Hoe kan ik dit storend venster verbergen of verwijderen? Hou het a.u.b. simpel want ik ben een computeranalfabeet.

Bedankt voor de tips.

André.

Ik raad je aan om opnieuw nog eens op die setup file te klikken, en dan repareren selecteren. Dan zal de setup opnieuw worden uitgevoerd en zou het probleem opgelost moeten zijn. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het opnieuw installeren zal normaal niet helpen, dit normaal wel:

Ga naar volgende folder:

Program Files\BT Broadband Desktop Help\SmartBridge

of Program Files\Telennet Easycare\SmartBridge

dit kan iets verschillen

zoek nu het bestand PSAPI.DLL en hernoem het naar PSAPIOLD.DLL

herstart de pc

het programm zal het PSAPI.DLL in de map C:\Windows\System32 vinden en normaal werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • 4 maanden later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.