Ga naar inhoud

[OPGELOST] a360 op laptop van werk

Aanbevolen berichten

Hallo,

Via surfen op internet heb ik vandaag het A360 virusprogramma op mijn laptop. Grootste probleem is dat laptop van mijn werk is het eigenlijk verboden is om prive internet te gebruiken en al helemaal niet de sites die ik vandaag bezocht heb (we waren op zoek naar erotische plaatjes voor een poster voor een feest).

Kan ik pc maandag aan automatisering aanbieden om probleem om te lossen zonder dat ik enorm op mijn ***** krijg? Heb internet geschiedenis gewist en ook cookies en tijdelijke internet bestanden, is dat voldoende? Heb ook pc monteur aangevraagd per internet?

Alvast bedankt voor de info

gr Vincent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, van "spelen" komt "kwelen" :D:D:D

Maar misschien hoef je zelfs geen enkel spoor na te laten op het werk. Doe even dit :

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil je zeker niet bang maken hoor, maar wie er iets van kent vind dit nog altijd allemaal terug.
Ben je daar nu weer met je "gezeik". Natuurlijk vind iemand die er iets van kent mogelijke sporen terug van dit surfgedrag, maar als het probleem van die rogue-antivirus is opgelost hoeft Vincent zijn PC toch niet aan te beiden op de dienst "automatisering", want is er zelfs geen enkel zichtbaar probleem meer op die PC te bespeuren. En dan hoeft er helemaal geen haan over te kraaien. Wie niet weet niet deert :-)

Wat minder paniekzaaien zou echt geen kwaad kunnen, Swake :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.