Ga naar inhoud

frontpage ondersteuning

Gast pauluske

Aanbevolen berichten

Hallo,

Al verscheidene jaren maak ik ( na het volgen van een computercursus) mijn website via frontpage. Tot nu toe had ik een hosting via b-one. Jammer genoeg hebben deze besloten om geen frontpage ondersteuning meer te bieden.

Het probleem is dat ik mijn website steeds rechtstreeks van het internet importeerde via frontpage en hem zo kon bewerken.

Nu gaat die niet meer en kan ik ook niet meer werken aan mijn website.

Ik heb al vanalles geprobeerd. via smartftp hem binnen te halen ( wat wel lukt maar dan kan ik mijn foto's niet meer bezien) via ftp in frontpage hem op te halen maar niets lukt.

Kan ik nu gewoon opstappen naar een andere hosting en zo mijn website binnenhalen. Want ik heb hem echt vandoen mijn website is meer dan honderd pagina's en vooral foto's ik heb echt geen zin om hem opnieuw te moeten maken. Wat ook niet zal lukken want ik vrees dat ik niet alle foto's meer heb.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.

groeten

nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download dit ftp programma, hiermee moet het zeker lukken om je site te uploaden.

WS-FTP Home : download WS-FTP Home 2007 (Windows)

Je hoeft daarom zeker je domein niet naar een ander hosting over te zetten.

Ik heb al vanalles geprobeerd. via smartftp hem binnen te halen ( wat wel lukt maar dan kan ik mijn foto's niet meer bezien) via ftp in frontpage hem op te halen maar niets lukt.
Je moet ook je .jpg, .bmp , .gif bestanden of weet ik wat in welk formaat je afbeeldingen zijn, ook uploaden

Wat betreft hostingaanbieder, heb je daarvan geen controlepaneel gegevens ontvangen, zodat je van daaruit je site kan up en downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download dit ftp programma, hiermee moet het zeker lukken om je site te uploaden.

WS-FTP Home : download WS-FTP Home 2007 (Windows)

Je hoeft daarom zeker je domein niet naar een ander hosting over te zetten.

Citaat:

Je moet ook je .jpg, .bmp , .gif bestanden of weet ik wat in welk formaat je afbeeldingen zijn, ook uploaden

Wat betreft hostingaanbieder, heb je daarvan geen controlepaneel gegevens ontvangen, zodat je van daaruit je site kan up en downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.