Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb vroeger eens geprobeerd om Norton 2007 te downloaden via internet maar was niet gelukt.

Als ik deze verwijder met een Nortonverwijderaar werkt mijn progamma CorelDraw niet meer, ook na verwijderen van norton terug installeren lukt ook niet??

Ook als ik outlook sluit blijft er een zandloper gaan dat er "iets" blijft draaien van progamma maar weet niet wat??

Wie kan mij helpen met deze problemen? :confused:

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hoogst waarschijnlijk zijn er deeltjes blijven staan of zijn er te veel deeltjes verwijderd door norton zelf. Als enige oplossing die mij onmiddelijk te binnenkomt is herinstalleren. Zowel CorelDraw als Outlook.

Ik zal natuurlijk even verder zoeken hoe we dit kunnen herstellen.

Oja :D, schiet me tijdens het typen net te binnen. Als u van sommige programma's de uninstaller (in uw woorden: de verwijderaar) opent dan kunt u kiezen voor de optie repareren of herstellen. Hiermee kunt u een defect programma terug herstellen zonder (meestal) je huidige instellingen te verliezen. Misschien zal dit werken, ff proberen dus ;);

Welgekomen btw op ons forum ;)

Geplaatst:

Norton kan ik niet herinstalleren want kwam via internet dus geen cd beschikbaar hiervan.

Heb ook al geprobeerd om CorelDraw te herinstalleren en herstellen na verwijderen van norton maar dit lukt niet.

Dus ik weet niet wat ik nog meer kan doen?

Geplaatst:

heeft misschien een backup? anders deze eens terugplaatsen.

u kunt ook systeem herstel doen.

start-->alle programma's-->systeemwerkset-->systeemherstel-->terugzetten

neem er dan eentje van een dag voor het verwijderen van norton, zet deze terug.

herstart uw pc om eventuele pop ups (en andere nare vensters van windows) tegen te gaan.

en kijk dan nog eens of alles fout gaat

Geplaatst:

Heb norton er ondertss afgekregen met TuneUp utilities maar CorelDraw werkt nog niet helemaal volledig (schaduwkeuzes en blzformaatkeuze zijn weg).

Er is maar één account op de pc.

Geplaatst:

Bij herstellen blijft het hetzelfde, ga nu nog eens proberen om te verwijderen en volledig opnieuw te installeren.

Laat nog iets weten alvast bedankt aan allen voor alle moeite om mee te helpen ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.