Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

1st link is van HP

de 2de geprobeerd; geen resultaat, ik heb wel de icoontjes naast de startknop terug.

 

kan het helpen om de pc, na de nodige backups, terug te zetten naar fabrieksinstellingen?

 

Geplaatst:

Download 58f0abb0750a2-lmh.pngLook My hardware naar je bureaublad.

    Dubbelklik look-my-hardware_X_XX.XX.XX.X.exe om het programma te starten
    Klik op Start Scan
    Er zal op je bureaublad een log verschijnen Look_my_hardware.txt
    Post dit in je reactie.

 

Geplaatst: (aangepast)

Probeer tenslotte eerst nog de drivers van je computerfabikant Acer.

Kies eerst in het uitrolmenu het juiste besturingssysteem.

 

Download dan de:

  • VGA driver
aangepast door dorado
Geplaatst:

Idd pech.

 

Ik heb binnenkort een migratie van een softwarepakket. Ik zal nog even wachten met dat terugzetten, zodat ik daar niets verkeerd doe.

 

Ik zal dan een nieuw topic opstarten als het zover is en dan kan deze afgesloten worden.

 

Bedankt voor de hulp en tot ziens.

  • 1 maand later...
Geplaatst:

Hallo,

 

Na die migratie ben ik dit weekend van start gegaan.

De pc is terug naar fabrieksinstellingen.

pc en windows gaan weer loeihard.

Ik heb ook al 't een en 't ander teruggezet.

Voorheen werkte ik met outlook2010: 3 e-mail accounts + achiefmappen en 2 agenda's.

 

Deze heb ik gebackupt in .pst voor de accounts en .ics voor de agenda's.

De agenda's had ik ook geexporteerd naar google agenda: maar dat lijkt nergens op.

 

Outlook heb ik nu dus echter niet meer. 

PC was indertijd microsoft office ready met een voorgeinstalleerde evaluatieversie. Ik heb nog steeds die licentiecode maar deze werkt precies niet meer.

Ik heb ook nog een code van office2007basic (word, excel, outlook). Die had ik gekocht om na de evaluatieversie verder te kunnen werken. Kort daarop volgde een gratis upgrade naar office 2010

Hoe krijg ik dit terug in orde.

 

 

 

Geplaatst:

Voor deze vraag heb je al een apart topic aangemaakt.

Daar heb je al een reactie gekregen en dus gaan we daar verder met de behandeling van je vraag.

En hier zetten we een slotje op om dubbel werk te vermijden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.