Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben doorgestuurd door Dorado.

 

ik krijg dit spel niet opgestart op mijn PC. Op mijn laptop geen enkel probleem en daar staat ook Windows 10 op.

Ik heb vandaag Malwarebytes laten lopen en hij heeft er 8 bedreigingen uitgehaald. maar ik probeerde het spel opnieuw te starten maar tevergeefs. Ik dacht om eens naar een update te zoeken in Windows Store, maar die start ook niet op????

 

kunnen jullie mij helpen?

Geplaatst:

Hallo,

 

Zou je het logje van Malwarebytes willen plaatsen:

 

  • Open Malwarebytes opnieuw.
  • Klik nu op de tab "Rapporten".
  • Klik op "Scanrapport".
  • Klik op de knop "Rapport bekijken", daarna op "Exporteer" en kies de optie tekstbestand (*.txt).
  • Geef de naam MB Scanlog als bestandsnaam voor het opslaan van het logbestand en klik op "Opslaan".
  • Sluit de melding "Uw bestand is met succes geëxporteerd" door op OK te klikken en daarna op "Sluiten".
  • Het bestand MB Scanlog.txt is nu op je bureaublad opgeslagen.

 
MalwareBytes' Anti-Malware logbestand plaatsen
 

  • Voeg het logbestand MB Scanlog.txt(dat je hebt opgeslagen op het bureaublad) als bijlage toe aan het volgende bericht. (Het resultaat van de scan kan je tevens terugvinden in Malwarebytes Anti-Malware bij "Rapporten").

 
Wil je deze handleiding uitgebreid bekijken, dan kan dit via de PC Helpforum-video op deze locatie.

 

 

Doe het volgende eens voor je probleem met Windows Store: https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/apps_windows_10-winapps/foutmelding-installeren-apps/35b99db8-d3b1-49d5-b60a-6ad3f00cd28f

Geplaatst:
9 uren geleden, Tjoeptjie zei:

Store was al in orde, fout in mijn internet verbinding denk ik. Ik heb dan het spel nog eens gedownload, maar openen doet het niet...

 

Krijg je helemaal geen melding?

Geplaatst:
10 minuten geleden, Tjoeptjie zei:

Nee, ik krijg geen melding...

Het bizarre is ook dat het spel er op staat tussen mijn apps, maar toch kan ik het downloaden?!  

Heb je Candy crush ook al eens verwijderd pc herstart en dan via Store op nieuw gedownload.

En welke wil je:

Candy Crush Saga

Candy Crush Soda Saga

Geplaatst:

Hallo,

 

    Klik op de Startknop.
    Klik op Instellingen.
    Klik, in het venster dat verschijnt, op Systeem > Apps en onderdelen.
    Een overzicht van de apps op de computer opent. Klik op de app die u wilt verwijderen.
    Klik op Verwijderen > Verwijderen.

 

 

Bij de nieuwste versie van Windows 10 gaat het zo:
   Klik op de Startknop.
    Klik op Instellingen.
    Klik, in het venster dat verschijnt, op Apps > Apps en onderdelen.
    Een overzicht van de apps op de computer opent. Klik op de app die u wilt verwijderen.
    Klik op Verwijderen > Verwijderen.

Geplaatst:

Ik heb het volledig verwijderd en de pc terug opgestart. Als ik dan naar de Store ga, dan staat er, "u bent al eigenaar van dit product en kan dit op dit apparaat installeren." Hetgeen ik dan doe, maar openen gaat nog steeds niet...

Geplaatst:

Hallo,

 

Ik zou hier geen oplossing voor weten, meld je weer in je eerste onderwerp kijken of die je nog verder kan helpen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.