Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik werk met Windows Xp en Incredimail. Ik ga altijd eerst naar Telenet 'Webmail' kijken voor de post en daar zie ik dan bij één persoon dat er bijlagen bij zijn. Als ik dan alle post binnen haal via Incredimail zie ik dat bij die persoon de bijlagen verdwenen zijn bij de andere is alles normaal.

Bij één ander persoon komen niet altijd alle mails toe die ik verstuur. Bij de andere is dan ook weer alles oké. Heb telenet reeds gecontacteerd en na uitgevoerd te hebben wat zij me aanraden was er nog geen oplossing.

Wat is of doe ik verkeerd?

Geplaatst:

Misschien houdt die incredimail bestanden met een bepaalde extensie tegen omdat ze mogelijk virussen zijn.

Een voorbeeld van zo'n extensie is .exe.

Geplaatst:

ik gebruik zelf geen incredimail, maar ik denk wel dat er ergens een optie is om dit aan en uit te schakelen, moet u eens kijken of u dat kunt vinden, zou normaal onder opties moeten staan.

veel succes verder

Geplaatst:

antwoord via mail die ik gaf:

Het feit dat u mogelijk de bijlagen niet ziet kan ofwel liggen dat de

webmail van telenet het emailadres van de bewuste persoon als spam

aanzien en automatisch de bijlagen blokkeerd. Maar het kan ook liggen

aan het emailprogramma van de persoon die de mail verstuurd. Hierdoor

zijn bijlagen mogelijk niet zichtbaar. Controleer ook even op uw pc of

u geen email filter hebt die dit tegenhoud.

  • 5 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.