Ga naar inhoud

virus

Aanbevolen berichten

Hallo,

Doe deze twee stappen meteen na elklaagr:

1. Google Chrome Browserinstellingen terugzetten:

1. Open Chrome op uw computer.
  2. Klik in de rechterbovenhoek op Meer 591c59175708d-Chrome.pngInstellingen.
  3. Klik onderaan het scherm op Geavanceerde instellingen weergeven.
  4. Klik onder het gedeelte 'Instellingen resetten' op Instellingen resetten.
  5. Klik op Resetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
    Google-Chrome-Resetten.png
  6. Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren.

Met deze stappen wordt geen volledige reset uitgevoerd. Sommige instellingen, zoals lettertypen of toegankelijkheid, worden niet verwijderd.

2. Chrome-synchronisatie opnieuw instellen:
Volg deze stappen om het synchroniseren te stoppen en de gesynchroniseerde gegevens te wissen.

1. Open uw Google Dashboard. Zorg ervoor dat u bent ingelogd op uw Google-account.
  2. Klik onderaan het scherm op "Synchronisatie resetten" om te stoppen met synchroniseren en al uw gesynchroniseerde gegevens te wissen.
    591c62717d18f-Syn.png
  3. Klik op "OK", het wissen van gesynchroniseerde Chrome-gegevens is voltooid.
  4. Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren, en meldt u daarna weer aan.

Opmerking: U hoeft dit slechts één keer te doen. Het synchroniseren wordt gestopt op al uw apparaten en uw gesynchroniseerde gegevens worden verwijderd uit uw Google-account.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, wenneke zei:

Deze 'cleaning' heeft wel mijn extensies in chrome weggehaald zie ik.

Klopt, maar daar zat de dader ook bij dus kijk welke extensie je weer gaat installeren.

Voor de laatste stap mag je het volgende doen:

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools

• Create registry backup

• Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Hoe weet ik dan welke extensie dit heeft veroorzaakt?

Ik weet wel dat ik nog niet zo lang geleden iets van mijn AVG virus scanner per ongeluk heb gedownload, iets waarvan ik al eens gehoord had dat dit niet goed was.

Ik denk dat de problemen dan ongeveer begonnen zijn.

Zou dan kunnen?

Groet,

Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, wenneke zei:

Hoi,

Hoe weet ik dan welke extensie dit heeft veroorzaakt?

Ik weet wel dat ik nog niet zo lang geleden iets van mijn AVG virus scanner per ongeluk heb gedownload, iets waarvan ik al eens gehoord had dat dit niet goed was.

Ik denk dat de problemen dan ongeveer begonnen zijn.

Zou dan kunnen?

Groet,

Wendy

Dat zou goed kunnen, voor mij is het ook af en toe een raadsel ik kan nooit zien wat mee word geïnstalleerd.

Wat ik wel via de logjes kan zien is de extensie die niet goed is maar niet wat stiekem mee word geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.