Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

• Sluit alle openstaande vensters.
  • Rechtsklik op AdwCleaner kies voor Als Administrator uitvoeren om het programma te starten.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Na de scan krijg je de melding wachten op actie boven de voortgangsbalk.
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.

Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\....

Logbestand plaatsen

• Voeg de logbestandjes met de naam AdwCleaner[s*].txt en AdwCleaner[C*].txt uit de map C:\AdwCleaner\... als bijlagen toe aan het volgende bericht. (*) staat voor een getal. Staan er meerdere, kies dan dit met het hoogste getal.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Geplaatst:

Niet echt, de pc gaat nog altijd redelijk traag en soms blijft het ook vasthangen. Het grootste probleem is dat als ik de pc opstart het logo van windows 10 komt en daarna 2 minuten zwart scherm is voordat hij op het bureaublad komt.

Geplaatst:

1. Download 58f39b8045a07-procmon.pngProcess Monitor
    *Unzip en dubbelklik procmon.exe om het programma uit te voeren.

2. Klik op de werkbalk op opties en vink Enable Boot Logging aan
    enable-boot-logging.png

3. Vink Generate thread profiling events aan om elke seconde vast te leggen en klik op OK.
    generate-thread-profiling-events.png

4. Herstart je computer en voer Process Monitor weer uit als je opgestart bent.

5. Klik op Ok wanneer je gevraagd wordt om het Process Monitorlog op te slaan.
    Process Monitor zal starten na het opslaan van de starttijd data en een filter toepassen.

6. Klik op Options in de werkbalk en selecteer Select Colums

7. Selecteer Duration en klik op OK.
    duration-column.png

8. Klik op Filter in de werkbalk en selecteer Filter
    Klik op het uitrolmenu en selecteer Duration  ▼ - more than  ▼ - 1 en klik op Add zoals in onderstaande afbeelding:
    process-monitor-filter.png

9. Nu kun je alle processen controleren welk de langste opstarttijd hebben en evt. uitschakelen in de opstartprocessen van Windows.
    process-monitor-duration.png

In bovenstaand voorbeeld heeft het process van McAfee 36 seconden nodig om op te starten.

*Hier wordt uitgelegd hoe je kan in- en uitpakken.

Geplaatst:

dit is de logs die ik heb gemaakt. Wat zou ik allemaal uitzetten en hoe doe ik dit. Als ik bij msconfig sommige services bij het opstarten afzet doet dit niets uit. het zwarte scherm van 2 min blijft

Bootlog.pml

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.