Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, JEANSPANJE zei:

Ik stel voor te wachten tot morgenvroeg om Delfix uit te voeren. Intussen weten we of er nog problemen zijn met reimage repair.

Tot morgenvroeg dan en hartelijk dank.

mvg

Dat is toch goed, je mag het ook twee dagen aankijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleemdoet zich IEDERE MAAL VOOR BIJ VOLGENDE AKTIE.

Ik ga naar de website "ONTEVREDEN KLANTEN VAN FACBOOK" Ik heb daar een bericht geplaatst op 2/6/2017 en als ik naar dit bericht ga en "lees verder" klik verschijnt steeds die REIMAGE REPAIR.

Misscchien kan die tip U op een ander idee brengen.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

We gaan verder kijken:

Download de 5751dc31d90d9-ESET_onlinescanner_v2.PNGESET Online Scanner naar je bureaublad.

Eset Online Scanner uitvoeren.

• Dubbelklik op "esetonlinescanner_enu.exe", "Terms of use" opent vink daar "Download latest version of ESET Online Scanner" aan.
  • Klik vervolgens op de knop "Accept", wanneer u een melding krijgt van het Gebruikersaccountbeheer staat u dit toe.
  • "Computer scan settings" opent, vink daar "Enable detection of potentially unwanted applications" aan.
  • Klik op "Advanced settings", zorg dat daar de volgende items zijn aangevinkt.

- Enable detection of potentially unsafe applications
    - Enable detection of suspicious applications
    - Scan archives
    - Enable Anti-Stealth technology
    - Clean threats automatically

• Let op: Schakel nu eerst je eigen virusscanner uit, het scannen met Eset gaat dan sneller. ( zet deze na de scan weer aan)
  • Klik op "Scan", deze scan kan geruime tijd in beslag nemen en gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.

Na het scannen:

• Als er niks word gevonden klik op "Finish", het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.
  • Zijn er bedreigingen gevonden klik dan op "Show list of results", klik op "Save to text file.." geef als Bestandsnaam "Eset.txt" en plaats het op je bureaublad.
  • Klik vervolgens rechts boven op "X" (de bedreigingen zijn dan verwijderd), het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.
  • Voeg het logbestand met de naam "Eset.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Ik heb vandaag zojuist mijn laptop opgezet en zie meteen reimage repair verschijnen als ik op de link klik voor het openen fan facebook zoals U 4 uur geleden voorgesteld hebt opent de link niet.   bij een 2de poging lukte het wel

Ik had ook een bericht van iemand van helpforum die mij vroeg of avast 2017 een goede antivvirus is.

Dit stuur ik hierbij maar waarom komt dit bericht bij mij terecht terwij wij bezig zijn met reimage repair te verwijderen.

Hierbij stuur ik U het bericht dat ook dikwils verschijnt als reimage repair opdoemt.

Ik probeer nu de link van Facebook zoals U voorstelt en U krijgt bericht erover zodra ik klaar ben

Mvg

Als ik wilde antwoorden kreeg ik meteen ook weer die reimage repair. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.