Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Op dit ogenblik gaat alles perfect.

Het probleem doet zich namelijk niet altijd voor.

Ik kom bij U terug als ik opnieuw het probleem heb en maak dan een screenshot voor U.

Ik zal enkele keren de laptop opnieuw starten en alle mogleijke dingen proberen.

Als ik vandaag geen problemen zou hebben kunt U het probleem als opgelost afsuiten denk ik.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als u vndaag of morgen vroeg geen bericht van mij ontvangt betekent dit dat we deze topic kunnen als opgelost beschouwen.

Ter informatie ik herhaal meermaals ZHP Cleaner en er komen steeds 1 of 2 fouten voor die ik steeds verwijder.

Ik ga dit verder doen tot ik GEEN ENKELE FOUT IN ZHPCLEANER MEER ONTDEK.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Oke, dat zijn normale dingen die je krijgt t9ijdenshet internetten (Ccleaner die je heb maakt dat ook schoon).

Maar gebruik ZHPCleaner niet zomaar dit is een krachtige tool die ook dingen kan verwijderen die niet weg hoeven.

Als je problemen straks over zijn gaan we Delfix voor de laatste stap gebruiken en die ruimt de meeste gebruikte tools op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.