Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik ontvang een mail van PC Helpforum van DOGHEN.

Ik stuur u die hierbij want wij zijn met te veel dingen ineens bezig denk ik.  Wat moet ik hiermee doen?

Hier stuur ik U de notifications van mijn facebook pagina en ik zie daar niets van reimage in staan.

Kijk het even na en zegmij wat ik moet doen verder?

Hallo JEANSPANJE,
Doghen heeft een reactie geplaatst op een topic REIMAGE REPAIR KOMT STEEDS TERUG

default_photo.png  
Doghen zei:

Hallo beste 

JEANSPANJE.

-> Installeer: Norton power Eraser en laat die draaien.

Als die REIMAGE REPAIR virus/malware/rootkit niet kan verwijderen probeer 't volgende..

-> Terug te gaan naar een vorig herstelpunt, (wat windows 10 automatisch maakt bij essentieele updates)

-> Reset this PC (belangrijke bestanden behouden)

en nog enkele tips die niet goed is voor Prestaties, onderhoud voor Windows 10 (Windows 10 controleert matig op problemen, en ruimt vanzelf dingen op)

-> Gebruik nooit CCleaner (is nutteloos, en Register clean kan belangrijke items/codes verwijderen uit ' register)

-> Gebruik nooit Registry cleaners, onvertrouwbare software om je computer te onderhouden (vertrouw op de life-time onderhoud van Windows 10.

-> Nooit teveel downloaden. :)

stay secure. 

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo abbs?

IK DENK DAT IK DE OPLOSSING GEVONDEN HEB EN STUUR U HIERBIJ DE SITUATIE VAN MIJN PARAMETERS.

iN DEZE SHOT ZIET U DAT REIMAGE "ACTIVE" aangeduid is en daarddor denk ik dat dit steeds terug komt.

Ik heb Reimage op "NON ACTIVE" gezet en wacht nu het resultaat af.

Graag Uw reaktie hierop.

mvg

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het bericht van Doghen (waarmme ik niets gedaan heb omdat die tegenstrijdig zijn met Uw uitspraken bv met betrekking tot CCleaner die nutteloos is)

Kunt u even met Doghen overleggen om eenzelfde standmunt in te nemen.

Anders maak ik er een soepje van.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat reimage repair steeds nog terugkomt na het DESACTVEREN  van deze notificate kan misschien pas werkzaam zal zijn WANNEER IK DE COMPUTER OPNIEUW OPSTART,

iK SLUIT NU AF EN KOM MORGEN BIJ U TERUG MET HET RESULTAAT MAAR dit zal pas laat op de dag zijn want we moeten morgenvoormiddag weg.

Nog een gezellige avond gewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stelde vast dat ik nog een oudere versie van Avast free hd en heb het nieuwe 2017 versie geinstalleerd en een smart screen uitgevoerd en de correcties die aangeduid waren opgekuist (er was gee reimage te zien)

Maar nog steeds komt het beeld van reimage terug voor ik aansluiting met PCHelpforum kan krijgen.

Moet ik het Norton antivirus uitvoeren zoals eerder gemeld door Doghen?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stuur u  een shot van het scherm als ik op reimage repair klik.

Ik heb daar verder NIETS MEE GEDAAN.

Vroeger had ik dit eens gedaan maar ik kom steeds op een te betalen versie uit om Windos 10 op te schonen en dit wil ik niet.

Ik wacht op Uw reaktie.

mvg

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Doe niks met de berichten van "Dogbhen" als  hij je en pb stuurt of heeft gedaan zou ik dat graag willen horen.

1. Download 521a05988c9a5-SystemLook.PNGSystemLook en bewaar het op je bureaublad.
64-bit: SystemLook_x64.exe of SystemLook_x64.exe.
Start het programma middels dubbelklik.
Kopieer en plak onderstaande code in het venster van SystemLook:

:regfind
Reimage

:filefind
Reimage

:folderfind
Reimage

Klik op de knop "Look" om de scan te starten.
Als de scan klaar is wordt een tekstbestand (SystemLook.txt) geopend.
Post dit bestand als bijlage in je volgend bericht.

2. Start MalwareBytes Anti-Malware

• Zie je in het startvenster de mededeling "Updates zijn niet actueel", klik dan op "Controleer op updates".
  • Klik nu op de tab "Scannen".
  • Kies vervolgens voor "Aangepaste scan" en klik op "Stel scan in".
  • Plaats een vinkje bij de optie "Scan naar rootkits".
  • Selecteer in het rechter venster alle aanwezige harde schijven en partities.
  • Klik vervolgens op "Scan Nu" om de aangepaste scan uit te voeren.
  • Wees geduldig want het scannen kan een tijdje duren.
  • Wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd, krijg je hier een overzicht van.
  • Klik op "Selectie in quarantaine plaatsen".
  • Er kan gevraagd worden om de computer terug op te starten. Doe dat dan om het verwijderingsproces te voltooien.

• Open Malwarebytes opnieuw.
  • Klik nu op de tab "Rapporten".
  • Klik op "Scanrapport".
  • Klik op de knop "Rapport bekijken", daarna op "Exporteer" en kies de optie tekstbestand (*.txt).
  • Geef de naam MB Scanlog als bestandsnaam voor het opslaan van het logbestand en klik op "Opslaan".
  • Sluit de melding "Uw bestand is met succes geëxporteerd" door op OK te klikken en daarna op "Sluiten".
  • Het bestand MB Scanlog.txt is nu op je bureaublad opgeslagen.

MalwareBytes' Anti-Malware logbestand plaatsen

• Voeg het logbestand MB Scanlog.txt(dat je hebt opgeslagen op het bureaublad) als bijlage toe aan het volgende bericht. (Het resultaat van de scan kan je tevens terugvinden in Malwarebytes Anti-Malware bij "Rapporten").

Wil je deze handleiding uitgebreid bekijken, dan kan dit via de PC Helpforum-video op deze locatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.