Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Verschillende problemen.

1.  Kan systemlook.exe niet downloaden en installeren omdat steeds het bericht "script required" terugkomt en de laptop blijft staan.

2. Heb geprobeerd systemlook.exe te installeren met Google maar als ik om de blauwe lijn systemloo downloaden klik verschijnt steeds "reimage repair" EN IK KAN NIET VERDER.

2.  MALWARE BYTE. iK HEB HET PROGRAMMA UITGEVOERD MET AANGESTIPT "SCAN NAAR ROOTKITS"  Maar ik vind nergens waar ik alle harddiscs moet aanstippen.  Na het scanne is er geen enkelitem gevonden.

Ik stuur u hierbij 3 screenshots van wat ik gevonden heb. Capture 2 en Capture .PNG  bevinden zich op dezelfde badzijde maar konden niet in 1 pagina weergegeven worden.

Capture 3 toont U dater niets in quanrantaine geplaatst is.

 

Vragen:

1.  Hoe moet ik systemlook.exe optarten?

2.  Malware byte geeft niets aan dat reimage repar bevat.

3.  Hoe moet ik verder?

 

Wat de mail van Doghen betreft, die heb ik U al gestuurd in een vorige reaktie.  Die sprrak over scannen met Norton.

Ik heb daar niets mee gedaanCapture.thumb.PNG.6f03ff782efc929aee9dab30ca4825a4.PNG

 

capture 2.PNG

Capture 3.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

1. Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad.

Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner  melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.


Zoek.exe uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    Reimage;z
    Reimage;a
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

 

 

 

2. Download 51a5d669693dd-icon_OTL.pngOTL naar het bureaublad.

OTL uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op "OTL.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Wanneer er een melding verschijnt van het gebruikersaccountbeheer klik dan op "Ja / Yes".
  • Vink bovenin OTL de optie "Scan all users" aan.
  • Klik nu op de knop "Run Scan" 511b6947e8e98-runscan.png.
  • Wanneer OTL gereed is zullen er twee log bestanden worden geopend met de naam (OTL.txt) en (Extras.txt).
  • Voeg beide bestanden nu als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht dus op Uw instructies.

Met de OTL.txt heb ik alleen gestuurd en geen enkele actie ondernomen om op te schoenen of iets dergelijks.

Ik heb dus NIETS GEDAAN NADIEN.

De Extra.txt vind ik nergens.

Ik doe nu niets meer en wacht op Uw instructies.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,
 
 
1. Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe 51a612a8b27e2-Zoek.png nogmaals.
 

  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    [HKEY_USERS\S-1-5-21-3660741450-2884722902-1360230632-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\Compatibility Assistant\Store];r
    "C:\\Users\\jeanpc\\Downloads\\ReimageRepair.exe"=-;r
    C:\Documents and Settings\jeanpc\Downloads\ReimageRepair.exe;f
    C:\Users\jeanpc\Downloads\ReimageRepair.exe;f
    C:\Windows\Reimage.ini;f
    C:\Windows\Prefetch\REIMAGEREPAIR.EXE-889C5F17.pf;f
    [HKEY_USERS\S-1-5-21-3660741450-2884722902-1360230632-1001\SOFTWARE\Piriform\CCleaner];r
    "Exclude1"=-;r
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)


 

 

 

2. Rest firefox: https://support.mozilla.org/nl/kb/firefox-opfrissen-add-ons-instellingen-herinitialiseren?redirectlocale=nl&redirectslug=firefox-herinitialiseren-meeste-problemen-verhelpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.