Ga naar inhoud

Formule dilemma

Bouss

Aanbevolen berichten

Hallo excel pro's,

Ik heb een dilemma als het gaat om een formule binnen in excel.
De situatie is als volgt. Ik heb een blad met informatie over mijn werknemers in blad 'gegevens'.
Mijn doel is om in tabblad 'Overzicht1' per plaats, waar het personeel werkt, de contacten per week te weergeven.
Ik wil dus kunnen zien PER plaats ,waar het personeel werkt, hoeveel contact ze hebben per week en hoeveel personen tussen de 1 en 2 contacten per week zit etc.
Ik heb geprobeerd om een geneste als functie te gebruiken alleen is het mij niet gelukt om de juiste gegevens naar voren te halen.

Dus ik wil kunnen zien dat bijv. amsterdam 1 persoon onder de 1 zit, 2 personen tussen 1 en 2 zitten etc.

Hierbij voeg ik een fictief bestand toe waar het zelfde principe wordt beschreven. Dit ivm gegevens van mijn personeel.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen !!!

Voorbeeld bestand hulp excel.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Modbreak: Bouss, je bent welkom op PCH - alleen : vragen stel je normaal maar op één forum (zie onze huisregels) - anders gaan mensen door mekaar praten en zoeken. Gezien je op één van de andere fora reeds antwoorden kreeg, sluiten we dit even. Moest je er niet geholpen worden en het hier eens willen terug proberen, stuur dan een privébericht aan een mod en kan je vraag eventueel terug geopend worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.