Ga naar inhoud

Muziekbestanden titel aanpassen

mv78160

Aanbevolen berichten

Hallo PC helpforum,

ben al heel lang bezig om mijn muziek een beetje te ordenen. Dit lukt vrij aardig, maar sinds een week staat plots achter elke track mp3. als ik dit probeer te verwijderen dan veranderd

de extensie. Daar ik nog veel muziek van mijn cd's moet rippen is dit moeilijk om de text aan te passen, daar ik iedere keer rekening moet houden dat er mp3 achter staat.

Dit is een uitermate vreemd fenomeen omdat ik dit voorheen nooit heb gehad.

Kon altijd gewoon rechts klikken op eigenschappen en dan gewoon naam en titel ingeven zonder mp3 erachter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mv78160

welkom op PCH.

Ik vermoed dat het dit is: Ga in Verkenner naar Tabblad Beeld (links bovenaan, naast Bestand, Start, Delen - Beeld (als je tenminste windows 10 hebt - bij een andere windows zal er ook wel ergens bovenaan Beeld staan)

Dus: klik op Beeld > klik dit open, dan daar bij Opties: map en zoekopties wijzigen.

Dan krijg je weer enkele dingen (tabbladen) bovenaan, o.a. Weergave.

Klik op Weergave en onder het kopje Mappen en Bestanden staan verschillende dingen - maar ook Extensies voor bekende bestandstypen verbergen.

Ik vermoed dat dit bij jou aangevinkt staat?  Zo ja: vink het even af en kijk wat het geeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.