Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds gisteren zijn mijn foto's opeens zichtbaar geworden als icoontjes met een wit tekenblaadje erop. Hiervoor kreeg ik gewoon de miniatuurweergave te zien. Ik heb geprobeerd om 'altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen' uit te zetten, maar die stond al uit. Weet iemand wat ik kan doen zodat ik gewoon weer mijn foto's kan zien i.p.v. de icoontjes? Dankje!

Geplaatst:

Julia,

Allereerst :welkom: op het forum.

Kan je dit even doen:

Ga naar de betrokken map. Daar klik je op het tablad beeld. Maak daar dan een screenshot van en zet dat in je volgende bericht.

Mvg,

Jonas

Geplaatst: (aangepast)

Stel je maakt ergens een nieuwe map en je kopieert de fotos naar die map. Heb je dan ook datzelfde probleem?

mvg Jonas

aangepast door jonasthegamer
Tikfoutje
Geplaatst:

Probeer het volgende:
Combineer [windowstoets & r] → typ: control sysdm.cpl,,3 → klik op Prestaties.

Vink Miniaturen in plaats van pictogrammen weergeven uit.

Geplaatst: (aangepast)

Hoi! ik heb het geprobeerd, maar het werkt ook niet. Ik weet niet wat verder het probleem kan zijn? Het is pas zo sinds twee dagen. Ik zie eerst de foto's, maar als de pagina geladen is worden het witte icoontjes.

aangepast door julia123
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.