Ga naar inhoud

BIOS updaten


Aanbevolen berichten

Ik wou geen apart Topic starten .... maar ik heb een vraagje .... kan iemand me helpen hier , ik heb enorm veel schrik om de BIOS te updaten en iets verkeerd te doen . 

Ik steek zelf mijn computer in mekaar en zo , maar een bios updaten heb ik nog nooit gedaan .... voel me een beetje stom nu .

Mijn PC wordt ook altijd héél heet dus ...... 

Mijn moederbord is van MSI  970A-G46   als ik via dxdiag op zocht  komt er  = systeemmodel  MS-7693  Biosversie  v10.3  kan iemand mij helpen aub ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

is dit de goeie ? 

https://www.msi.com/Motherboard/support/970A-G46.html#support_download

 

ik snap er echt niks van ... ik heb 10.3 en deze gaan van 1.0 tot 2.8 ....  ik ben zo bang iets verkeerd te doen 

en er staat bij die BIOS updates " execute the file in USB pen drive only"   ???   wat ? kan ik dan niet gewoon downloaden en installen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik zie met mijn driver-booster is dat ik updates nodig heb voor  

 

1 Netwerkadapter Realtek PCIe GBE Family-Controller

2 AMD IOMMU Device

3 AMD SMBus

4 en een onbekend systeemapparaat ? 

 

 

Kan 1 van deze voor overhitting zorgen 

 

of toch mijn BIOS zoals ik hierboven postte ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK thanks ... ik ga dit stap voor stap eens testen , en ja ik heb recent de processer er eens af gehaald en afgekuist en dan opnieuw in mekaar gestoken met een nieuwe koelblok ... maar er zat al past op zo wat stadaard ..... ben ik mss beter met koelpasta ? want die heb ik ook liggen , ik had die gekocht omdat ik niet wist dat er standaard al wat pasta ging op kleven . 

 

Maar ik ga nu al die testjes uitvoeren die je opsomde zie . 

 

Alvast bedankt hoor en tot later ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.