Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
2 minuten geleden, bernard zei:

Of moet ik zelf actie ondernemen ?

Zoals ik zei, eerst je pc stofvrij laten maken !!!

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Laptop terug van weg geweest.

Hij is schoongemaakt , en dat viel op zich heel erg mee .

De oorzaak is , dat er in dit type laptops  voor   :  gpu  en cpu   de zelfde chip is .

Want als de laptop meer als 100 gr. aangaf konden ze er rustig met de vinger aan komen .

En dan was de temperatuur heel normaal .

Door de schoonmaak hebben ze de temperatuur wel zo,n  10 gr. naar beneden gekregen .

Maar verder was er na metingen en onderzoek niets aan de hand .

Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd , en dat jullie er iets van snappen ,

Geplaatst:

Tja dat is weer zo een typisch voorval bij sommige AMD processoren. Waarschijnlijk leest Speccy dat niet goed uit. Als we nu eens wisten bij welke processoren dat is het geval is hé;

Nu je er gerust in kunt zijn dat je pc intern proper is en dat er niets mis is met de temperatuur van de CPU, raad ik je aan om zelf actie te ondernemen om de creators update binnen te halen.

Lees hier hoe je dat doet.

Uiteraard is het verstandig sowieso voorafgaan een backup van je bestanden en van je systeem te maken.

Lees HIER welke mogelijkheden daar o.a. voor bestaan.

Geplaatst:

Ik heb dit allemaal eens aandachtig gelezen , en daarna nog een keer .

Maar ik ben tot de conclusie gekomen , dat we dit maar moeten vergeten

De laptop draait weer fantastisch, en mijn vrouw is ,, allergies ,, voor elke verandering die ik aanbreng , dus vandaar .

Ik ben blij dat we toch actie hebben ondernomen met het ontstoffen , en dat we de oorzaak van de temperatuur weten .

Ik wil het hier dan graag bij laten , nadat ik je hartelijk bedank voor je hulp.

Geplaatst:
2 uren geleden, bernard zei:

Ik heb dit allemaal eens aandachtig gelezen , en daarna nog een keer .

Maar ik ben tot de conclusie gekomen , dat we dit maar moeten vergeten

OK, geen probleem. Helaas ontkom je aan die Creators update toch niet hoor. Als het nu niet is dan zul je die over enige tijd automatisch voorgeschoteld krijgen.

Ik sluit op uw verzoek dit onderwerp.

• Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.