Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geachte Heer,

Ik heb Windows 10 (geupdated) en Mozilla Firefox als browser.  Mijn systeem is een 64 bits systeem.

Als ik Gmail opstart krijg ik steeds het bericht "er is iets niet in orde met de verbinding Google.com"  Dit bericht verdwijnt na enkele tijd AUTOMATISCH en alles werkt normaal maar VEEL TE TRAAG.(BIJ NORMALE TIKSNELHEID VERSCHIJNEN DE LETTERS LANG NADIEN)  Ik heb als application GEEN ENKEL ITEM.  Asl EXTENSIES heb ik alleeen "Adblock plus" en als PLUgS-IN, de 3 volgende items:

1. open H214-videodec aangeboden door Cisco Sytems.

2. shockwave Flash

3. Widevine Contention Decryption Module aangeboden door Google. Inc.

Dit probleem met gamil heb ik reeds geruime tijd en wanneer ik het icoon Firefox klik duurt het ook veel te lang voor dit browser opent.

Kunt U mij helpen?

Mvg

Geplaatst:

Doe eens het volgende.

Type cmd in het vak Zoeken in Windows .

Klik nu met de rechter muisknop op Opdrachtprompt en kies dan Als administrator uitvoeren.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /flushdns en druk enter. Let op de spatie voor de /

Kijk nu of er iets veranderd is.

We gaan ook eens kijken of soms een besmetting door de mazen van je beveiliging is geglipt.

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 64 bit van de onderstaande link en plaats het bestand op je bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

• Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam FRST.txt & Addition.txt op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Geplaatst:

Ik had u gemeld dat mijn firefox ook langzaam is.  Ik heb ondertussen gezien dat op mijn INSTELLINGEN VAN FIREFOX er 5 verschillende browsers aangestipt waren.

o.a Bing, Wikipedia, yahoo + nog 2-3 andere.

Ik weet niet hoe die er bij gekomen zijn maar ik heb die allemaal verwijderd en alleen https:/google.be als openingspagina in firefox staan.

Firefox werkt iets sneller maar mijn gmail (die met firefox gelinkt is ) opent niet sneller.  Ik heb ook FIREFOX GEREFRESHT maar niets helpt.

Moet ik misschien een ander browser gebruiken zoals Internet Explorer of Opera?  Wat is het snelste browser dat U kent?

NOG EEN BELANGRIJKE INFORMATIE die ik gisteren ontdekt heb.  Als ik Gmail open verschijnt er juist onder de werkbalken bovenaan een lijn  met volgend bericht "EEN WEBPAGINA VERTRAAGT UW BROWSER met ernaast 3 mogelijkheden om aan te klikken 1.  PAGINA  2. WACHTEN 3 Een X om dit bericht te doen verdwijnen".

Ik denk dat daar het probleem ligt maar hoe het moet opgeost worden weet ik niet.

Moet ik misschien Firefox VOLLEDIG VAN MIJN PC VERWIJDEREN EN OPNIEUW INSTELLEN?

Graag Uw bericht hierover.

Mvg

Geplaatst:

We gaan 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool (FRST64.exe) opnieuw gebruiken.

Verplaats het bestand FRST64.exe van de map Downloads naar het bureaublad.

• Download de bijlage fixlist.txt naar het bureaublad.

fixlist.txt

• Dubbelklik op FRST64.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

13 minuten geleden, JEANSPANJE zei:

NOG EEN BELANGRIJKE INFORMATIE die ik gisteren ontdekt heb.  Als ik Gmail open verschijnt er juist onder de werkbalken bovenaan een lijn  met volgend bericht "EEN WEBPAGINA VERTRAAGT UW BROWSER met ernaast 3 mogelijkheden om aan te klikken 1.  PAGINA  2. WACHTEN 3 Een X om dit bericht te doen verdwijnen".

De optie 1. pagina toont waarschijnlijk de pagina die de vertraging veroorzaakt.

Klik er eens op en kijk dan om welke pagina het gaat.

Geplaatst:

Sorry maar als ik op fix klik krijg ik het bericht dat de pc fixlist.txt niet kan vinden.

Ik werk met een franstalige versie op mijn pc . Kan het daarmee te doen hebben?

Ik heb wel de Addition.txt shortcutlist.txt en de Frst list maar daarin staat er niets.

Hoe moet ik verder?

Ik heb het programma FRST pnieuw geanalyseerd en toch vind ik die fixlist.txt niet.  Hoe kan dit?

Mvg

Geplaatst:

Ik heb de oplosssing gevonden om fixlist.txt te fixen.  Ik was vergeten die fixlist.txt op het bureaublad te plaatsen.  Sorry daarvoor maar mijn 80 jaren tellen wat langzamer.

Na het FIXEN is een log bestand aangemaakt en dit stuur ik U hierbij.

Na het fixen is de pc automatisch opnieuw opgestart.

Als ik bv op PC Helpcentrum klik krijg ik bovenaan een bericht dat na enkele seconden verdwijnt maar dit bericht is "MOZILLE FIRFOX ANTWOORD NIET" als het verdwenen is werkt het wel correct maar er is te veel tijdverlies.

Mijn Gmail blijft langzaamverbinden.

Hoe verder nu?

Mvg

Fixlog.txt

Geplaatst:

Ik heb NU PAS  Iobit uninstaller van mijn pc verwijderd omdat ik Revouninstaller heb en die is volgens 1 van Uw medewerkers veiliger ook. (uit een vorige topic)

Ik heb ook na het fixen van de fixlist.txt mijn Gmail account opnieuw moeten instellen met de beveiligingen en dit is gelukt.

Toch blijft het probleem van langzaam opstarten van mijn Gmailbox bestaan.  Geen enkele verbetering.

Wat nu?

Mvg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.