Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

iK HEB NA LANG ZOEKEN MAXTHON KUNNEN VERWIJDEREN.

Dit was opgeslagen in Program files (x86).  Ik heb daar Maxthon gevonden en in een sub programma stond UNINSTALL "MX3 UNINSTALL" Ik heb dit uitgevoerd en ook mijn MX 5 die op mijn pc stond is verdwenen nu.

Oeff!!!!!

Sorry voor hett nutteloze storen.

Ondertussen moet ik U melden dat het Gmail probleem nog niet opgelost is.  IK KRIJG NOG STEEDS NA OPENEN VAN MIJN GMAIL INBOX "Er is een probleem met de verbinding met Google.  Wij blijven het proberen"  Na enige tijd is de verbinding er en kan ik mailen.  Het is een vervelend probleem maar ik kan ermee  leven als er geen oplossing gevonden kan worden.

Graag Uw reaktie toch nog eens.

Mvg

Geplaatst:
17 uren geleden, JEANSPANJE zei:

iK HEB NA LANG ZOEKEN MAXTHON KUNNEN VERWIJDEREN.

Dit was opgeslagen in Program files (x86).  Ik heb daar Maxthon gevonden en in een sub programma stond UNINSTALL "MX3 UNINSTALL" Ik heb dit uitgevoerd en ook mijn MX 5 die op mijn pc stond is verdwenen nu.

Oeff!!!!!

Sorry voor hett nutteloze storen.

Geen probleem; blij dat het toch is opgelost.

21 uren geleden, JEANSPANJE zei:

Maag ik het programma Delfix nu en dan gebruiken als ik iets verdachts vind of is het beter het PC Helcentrum te contacteren?

Het programma Delfix verwijdert enkel de tools die wij gebruiken om je systeem op te schonen.

Het heeft geen zin om dat zo maar te gebruiken.

Het is beter dat je ons contacteert als je problemen hebt.

17 uren geleden, JEANSPANJE zei:

Ondertussen moet ik U melden dat het Gmail probleem nog niet opgelost is.  IK KRIJG NOG STEEDS NA OPENEN VAN MIJN GMAIL INBOX "Er is een probleem met de verbinding met Google.  Wij blijven het proberen"  Na enige tijd is de verbinding er en kan ik mailen.  Het is een vervelend probleem maar ik kan ermee  leven als er geen oplossing gevonden kan worden.

Graag Uw reaktie toch nog eens.

Ik vermoed dat het een probleem is dat bij google moet gezocht worden want ik heb zelf ook vertragingen opgemerkt bij gmail maar niet zo extreem als bij jou.

GMail openen gaat normaal maar daarna blijft het soms hangen.

De beste optie is dan om even op de toets F5 te drukken om de pagina te verversen.

Meestal gaat het daarna wel normaal verder.

Geplaatst:

Dank voor Uw suggestie maar op F5 klikken helpt niet.

Als ik mijn mailbox open zie ik SOMS kortstondig bovenaan verbinding met Mozilla Firefox is niet actief.  Na een paar seconden is dit weg en werkt alles.

Ik denk dat ik hiermee moet leren leven denk ik.

Of hebt U nog andere ideeên?

Mvg

Geplaatst:

SORY MAAR IK WEET NIET HOE IK MIJN GMAILBOX NAAR iNTERNET EXPLORER OF EDGE MOET OVERZETTEN.

iK WIL MIJN GMAILBOX IN FIREFOX BEHOUDEN EN NIETS VERLIEZEN IN FIREFOX.

Dit is waarschijnlijk een domme vraag maar mijn 80 jaar laten dit niet oe.hahahahaha!!!

Geplaatst:

Internet explorer, Firefox, Google Chrome, Edge,...... zijn allemaal internetbrowsers, een stukje software dus om het internet te bezoeken.

Gmail is je mailbox, al je e-mails staan op de server van Google. Je kan dus niks fout doen door telkens met een andere browser in te loggen op Gmail.

Inloggen op je mailbox doe je telkens door in iedere browser de volgende link in te geven van je mailbox: https://mail.google.com/

Je dient dan nog enkel het bijhorende paswoord in te geven. Dus er is geen sprake van iets overzetten of kwijt raken.

Geplaatst:

Lees je enkel je e-mails via de webmail van Gmail, je gebruikt dus geen ander e-mailprogramma?

E-mails kan je altijd ontvangen en verzenden via (gratis) software zoals eM Client. (ook in het nederlands)

Indien interesse en je weet niet hoe er aan beginnen geef je maar een seintje.

Geplaatst:

Hallo Clarkie,

Hoe kan ik het programma DELFIX dat U mij hebt doen installeren OPNIEUW VERWIJDEREN?

Wat mails betreft, ik blijf liever bij Gmail in Firefox met het bekende probleempje dat ik maar moet aanvaarden.

Ik heb eMail Client geinstalleerd maar hoe kan ik dit opnieuw verwijderen?

Mvg

Geplaatst:

Delfix staat normaal op je bureaublad. Klik er met de rechtermuisknop op en kies verwijderen.

Em client verwijder je via configuratiescherm-> programma's en onderdelen indien je de installatie zou uitgevoerd hebben.

Wil je enkel het gedownload bestand verwijderen.....dan ga je naar de downloadmap selecteer het bestand en kies verwijderen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.