Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

 

Van de eene op de andere dag kan ik geen mails meer verzenden noch ontvangen van mijn telenet account via outlook 2010.

Ik heb de juiste instellingen van zowel imap als pop 3 opgezegd bij telenet en geprobeerd maar hij zegt altijd 'failed' bij poging tot connectie...

heeft er iemand daar ervaring mee?

 

dankuwel

Geplaatst:
2 minuten geleden, Kyra zei:

Ik heb de juiste instellingen van zowel imap als pop 3 opgezegd bij telenet

Je gaat ofwel voor imap ofwel voor pop3 maar niet voor beide.

Met welke van de twee heb je altijd gewerkt gehad?

Geplaatst:

hey

 

ja ik bedoelde dat ik beide al eens geprobeerd heb maar geen enkele doet het.

ik wou graag imap gebruiken omdat dit het beste is maar dit lukt ook niet.. 

Geplaatst:

Hier een paar linken waar je een duidelijke uitleg vindt:

 

https://community.telenet.be/t5/Surfen/Outlook-2010-instellen-voor-je-Telenet-e-mailadres/td-p/3271

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/e-mailprogramma-instellen-voor-je-telenet-e-mailadres/#/outlook2010  Hier is het stapsgewijs toegelicht, klik daarom na elke stap op Verder.

 

Indien je eerder met POP3 gewerkt hebt, dan staan al je mails op je computer. Deze ga je dus niet meer "zien" onder IMAP.

pop3 versus IMAP.

 

Geplaatst:

hey

 

die had ik ook gevonden en al meermaals proberen toe te passen, op mijn moeder haar pc gaat dit vanzelf maar op mijne niet. 

ik snap niet goed wat er scheelt, kan het dat Outlook met gereset worden of kan dit niet?

 

Geplaatst:

Heb je vooraf de niet werkende account('s) verwijderd?

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.