Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 minuten geleden, kweezie wabbit zei:

Mooi zo, niets meer gevonden.

 

Download Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Met Delfix worden alle gebruikte tools verwijderd van de PC.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoef je echter niet te plaatsen.

 

Als het probleem nog niet is opgelost, kunnen we een besmetting uitsluiten als oorzaak.

 

Heb je het probleem enkel bij chrome of ook bij andere browsers of programma's?

 

Ik gebruik alleen chrome, en verder doen alle browsers vrijgoed.

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

Hou het dan even in de gaten en als het weer gebeurt, probeer dan eens of onderstaande procedure iets oplost.

 

Verwijder Chrome via configuratiescherm - programma's.

Dan het bestandje first run verwijderen in de map C:\Gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome\Application
of  C:\Gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome\User Data
Daarna kan je Chrome weer installeren en zou je een "propere" versie moeten hebben.

 

Je moet daarna wel alle plugins en extenties opnieuw installeren maar ik zou daar even mee wachten om te zien of het misschien een van deze extra's is die het probleem veroorzaakt.

aangepast door kweezie wabbit
Geplaatst: (aangepast)

Is het normaal, dat chrome na installatie alles weer terug zet? Ging van zelf.. 

 

Maargoed... ik kijk het even of chrome weer zwart vlakken geeft.

aangepast door Brian4444
Tekst erbij zetten
Geplaatst:
17 uren geleden, Brian4444 zei:

Is het normaal, dat chrome na installatie alles weer terug zet? Ging van zelf.. 

Dat kan als de synchronisatie is ingeschakeld.

 

Probeer om de synchronisatie uit te schakelen.

  • Open Google Chrome, en kopieer deze url naar de adresbalk https://www.google.com/settings/chrome/sync?hl=nl
    en log in het met het Google account.
  • Scroll naar onder op de pagina en klik op synchronisatie resetten.
  • Klik op OK om te bevestigen.
  • Typ dan chrome://extensions/ in de adresbalk en schakel alle extenties uit.
  • Log vervolgens uit op Google Chrome en herstart de browser.

Controleer dan of je nog last hebt van die zwarte vlakken.

Als je er geen last meer van hebt, kan je de extenties één voor één weer inschakelen.

Telkens je een extentie het ingeschakeld, herstart je google chrome en controleer of het probleem terugkomt.

Zodra het probleem terugkomt, weet je welke extentie verantwoordelijk is en kan je deze verwijderen.

 


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.