Ga naar inhoud

MP3 naar M3u-bestand

Flapke

Aanbevolen berichten

Heb volgend vraagje voor jullie, indien jullie me konden helpen zou ik je daarvoor dankbaar zijn.

Ik kan wel MP3 muziek afspelen, maar geen M3u-bestand. Als ik dit wil afspelen langs Mediaplayer krijg ik een venster met volgende tekst: Bestand kan niet worden gevonden.

Mijn installatie is Windows XP.

Ik dank je reeds bij voorbaat.

Groetjes Marcel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een m3u bestand is zegmaar een speellijst, die krijg je bij een aantal nummers.

In dat m3u bestand staan de nummers die je hebt gedownload.

Wanneer die mp3 bestanden niet in dezelfde map staat als het m3u bestand, krijg je de melding: Bestand kan niet worden gevonden.

Wat dus hartstikke logisch is.

Wat je dus moet doen:

De mp3 bestanden en de m3u bestanden in dezelfde map zetten en dan zou het moeten werken ;)

Mvg,

Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

M3U (.M3U)

Versies van Windows Media Player die dit bestandstype ondersteunen: • Windows Media Player 7

• Windows Media Player voor Windows XP

• Windows Media Player 9-serie

• Windows Media Player 10

• Windows Media Player 11

Een M3U-bestand is een afspeellijst-metabestand dat verwijst naar MP3-bestanden en dat aanvullende metagegevens bevat voor de items in de afspeellijst. Dus als je leidjes hebt verwijderd die normaal in die playlist staan,kan het zijn dat je een error krijgt. ;)

Dat M3u bestand is volgens mij dus geen audio bestand hoor, maar een playlist file.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.