Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zaterdag, 2 PLC adapters gekocht, geplaatst en nog problemen, want het zou de kabel zijn tussen modem en decoder. Deze keer herstelde de fouten vanzelf, waarschijnlijk omdat er nu een snellere verbinding was. Proximus op de hoogte gebracht, dinsdag technieker geweest.

Volgens hem was er een fout in de straatcabine. Hij liet me de grafiek zien en meerdere fouten, dus normaal gezien ook meer klachten van andere mensen, alhoewel hij er niets van wist.

Dan de adapters getest, bleek er 1 defect, raar want t waren nieuwe, heeft die dan vervangen.

Enkele uren later weer uitval, vandaag  dezelfde technieker geweest, heeft alleen de kabel gemeten, waarom? Geen idee, want ik werkte  via de adapters.

Heeft enkele testen erop gedaan en zei dat de kabel verkeerd aangesloten was, raar, want had een proximus technieker jaren geleden gedaan. Heeft er dan wat aan gepruld en is vertrokken. Hij zei wel, wat ik raar vind, dat ik beter met kabel kan werken ipv de adapters, omdat er ook mss storingen op  het net zitten. Wat ik  denk, heeft die nog iets  in de cabine gedaan en dan hier nog enkele zogezegde problemen gevonden. Nu maar afwachten.

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Hoi kweezie,

tot nu toe werkt alles goed, geen problemen meer gehad.

Dus de fout lag bij proximus en daar heb ik dan meer dan een half jaar moeten mee leven.

En ja er is een kleine tegemoetkoming van proximus,  :-)

Dat ze beter techniekers aanschaffen of ze beter opleiden en dan vooral de buitenfirma's die voor proximus werken.

grtjes en fijne zondag

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.