Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet niet of deze vraag op dit forum past, maar als dat zo niet is dan hoop ik dat iemand mij kan doorverwijzen naar een ander betrouwbaar forum.

Mijn vraag, als ik met mijn samsung smart tv verbinding wil maken met internet, selecteer ik mijn wifi signaal geef ik mijn passwoord in, maar dan krijg ik de foutmelding dat het automatisch instellen van het ip adres mislukt is, en dat ik het handmatig moet proberen.

Maar ik weet niet waar ik dat kan vinden, hier http://www.samsung.com/be/support/skp/FAQ/1065586 staat hoe ik het zou moeten kunnen vinden, maar systeemvoorkeuren vind ik nergens op mijn tv.

Bij de foutmelding staat ook iets van dat ik de DHCP server en het netwerk moet herstarten, het probleem is dat ik met mijn handicap ik dat niet zelf kan doen, en ik weet ook niet waar alles precies staat, en de persoon aan wie ik het moet vragen kent er ook niet veel van.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.