Ga naar inhoud

[OPGELOST] computer ,sluit ,steeds, af

kristienvm

Aanbevolen berichten

hallo,

geheugenkaart en harde schijf vervangen, enkel windows xp herinstalleerd, pc toont eventjes na het opstarten het inlogscherm (krijg nog niet de tijd om in te loggen), een flits (blauw met witte tekst) en het toestel herstart met telkens hetzelfde scenario

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoy Yannick,

Je gaat het niet geloven maar in dat blauwe scherm krijg ik zelfs de kans niet van te lezen, voorlopig blijf ik van dat toestel want niks is zo frustrerend dan een pc die niet wil doen wat je wilt.

In elk geval al bedankt voor de tips die je hebt gegeven en nog tips zijn zeker ok.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de link die ik u gaf zou u het blauwe scherm moeten kunnen laten stilstaan...

start je pc op, en vanaf het eerste scherm begin je op F8 te drukken op je toetsenbord.

Herhaal dit een paar keer, en soms goed doordrukken.

Dan scroll je naar Automatisch opstarten na systeemcrash uitschakelen en druk je op Enter.

Daarna zal Vista gewoon zijn 'ding' doen, als je dan een blauw scherm krijgt blijft die staan totdat jij de pc zelf herstart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Na het lastig maken van vele mensen : Dat blauwe scherm gaf inderdaad een foutmelding maar daar kon men niks mee doen.

Windows XP is opnieuw geïnstalleerd, men heeft 'den bios' geupgrated, probleem bleef en als laatste poging heeft men de nieuwe geheugenkaarten vervangen door de oude en heb ik sinds 2 dagen geen spontane afsluit en opstart problemen gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.