Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
37 minuten geleden, supernikje zei:

Het is dat ik het nogal verwarrend vind om te gebruiken.

Door het te gebruiken ga je er je weg automatisch snel in vinden.

Edge gebruiken is een manier om er achter te komen of het probleem enkel bij Firefox zit.

Laten we beide de nodige moeite doen om het probleem te lokaliseren.;)

Geplaatst:

Ik vind geen manier om de menuknoppen (Bestand, Bewerken, Beeld, enz...) er op te krijgen bij Edge :blush:

 

Het zwarte scherm heb ik nog niet gekregen.

Daarentegen wel (op sommige momenten, niet altijd) ondervind ik bij het naar beneden scrollen dat een deel van het scherm even zwart wordt en nadien krijg ik de pagina gewoon.

Ik moet dus niets sluiten zoals bij Firefox, en het zwarte deel is ook maar tijdelijk (en enkel af en toe bij het scrollen).

Ik heb geen idee of het ene met het andere te maken heeft, maar aangezien het zou kunnen vermeld ik het even ;)

Geplaatst:
19 uren geleden, supernikje zei:

Ik heb geen idee of het ene met het andere te maken heeft, maar aangezien het zou kunnen vermeld ik het even

 

Toch belangrijk dat je er melding van maakt.

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

 


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Geplaatst:

Schakel Adblock Plus eens uit bij Add-Ons / Extensies van Firefox.

 

Wacht het resultaat eens af.

Geplaatst:
9 minuten geleden, supernikje zei:

Adblock Plus stond al maanden geïnstalleerd voordat het probleem begon.

Daar was ik ook wel vanuit gegaan, maar in combinatie met iets anders van recentere datum is een probleem daarmee niet uit te sluiten.

 

Indien daar het probleem niet zit dan vrees ik voor een beschadigde Windows.

Doe daarom dan dit eens:

 

Type cmd in het vak Zoeken in Windows .

Klik nu met de rechter muisknop op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle Windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de Windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

 

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien.

 

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje als bijlage toe aan een volgend bericht.

 

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Geplaatst:

Des te beter.

We wachten het resultaat van een uitgeschakelde Adblock Plus af.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.