Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja, ik had wel begrepen dat je bij de installatie van om het even welk programma die foutmelding krijgt.

De vraag is of de foutmelding ook elke keer dezelfde is of dat de opgegeven module veranderd.

Het is altijd kan de opgegeven module niet vinden maar wordt er altijd dezelfde module genoemd (deze van basecamp) of is soms ook een andere module?

 

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Op 21/8/2017 om 10:51, dorado zei:

Kan het ook omdat je Garmin ooit had geinstalleerd?

   

  •    
  • Download 57b47db378fc7-autoruns.pngAutoruns for Windows
       
  • Pak vervolgens het ZIP-bestand met de naam "Autoruns.zip" uit.
       
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op autoruns.exe en kies voor de optie als administrator uitvoeren
       
  • Ga naar  File>Save, sla het op als AutoRuns.txt op je bureaublad.
       
  • Selecteer tekst van het uitrolmenu als bestandstype:
       

 

    p4436801.gif

    Hoe je een bijlage kunt toevoegen aan het bericht lees je hier.


   

 

Heb je bovenstaande instructies van dorado al kunnen uitvoeren?

Kan je dan het logje ook eens plaatsen?

Geplaatst:

Het logje werd nagekeken maar er werd niets van belang gevonden.

 

Download roguekiller.png RogueKiller 32 of 64 bit en plaats het bestand op je bureaublad.

 

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows hebt.


RogueKiller 32 bit (x86)
RogueKiller 64 bit (x64)
 

  • Dubbelklik op RogueKiller.exe om de tool te starten. Gebruikers van Windows Vista en later krijgen een melding van UAC (Gebruikersaccountbeheer) klik hier op Uitvoeren / Run.
  • Roguekiller zal nu eerst een pre-scan uitvoeren. Wanneer deze gereed is klikt u op accept om de EULA / Disclaimer te accepteren.
  • Zorg ervoor dat de volgende opties in RogueKiller staan aangevinkt.
    • MBR Scan
    • Check Faked
    • Anti-Rootkit
  • Klik vervolgens rechts bovenin op de knop "Scan"
  • Note!!! Wanneer RogueKiller de ZeroAccess infectie detecteert zal er een melding verschijnen en een website met informatie worden geopend, deze mag u sluiten en hoeft u verder niets mee te doen.
  • Wacht vervolgens geduldig tot de scan gereed is, gebruik de computer intussen niet voor andere zaken.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u op de knop "Report", nu wordt het logbestand geopend deze wordt tevens op het bureaublad opgeslagen als (RKreport[1]_S_05292013_02d1206.txt)
  • Voeg dit logbestand vervolgens als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Geplaatst:

Inderdaad een lastig probleem.

Ik vermoed een probleem met de windows installer maar voor windows 10 is die niet apart te downloaden.

En een herstelinstallatie (met behoud van gegevens) lukt ook al niet.

Blijft enkel een "clean install" over: m.a.w. windows volledig opnieuw installeren.

Maar daar zou ik nog even mee wachten want misschien heeft iemand anders nog een ideetje.

Geplaatst:

Hier is dat gemeld.

Op 21/8/2017 om 09:31, Stef_Swa zei:

heb ook nog eens geprobeerd om een cleane install van windows te doen ( met behoud van de gegevens ) >> geeft aan dat er een fout is opgetreden en dat er niets gewijzigd is   :(

 


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.