Ga naar inhoud

Ik kan mijn computer niet normaal uitschakelen...

SukiiChan

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik heb sinds kort met mijn (nieuwe :-)) computer, waar trouwens standaard Vista op geïnstalleerd stond.

Mijn computer gaat namelijk niet vanzelf uit, maar ik moet die knop indrukken, waardoor hij dus slomer en slomer wordt D8.

Ik ben best wel een 'noob' als het op deze dingen aankomt, dus ik hoop dat jullie hier iets over weten...

Groetjes, SukiiChan ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

in xp werkt het zo , in vista weet ik het niet maar het zal wel niet veel verschillen denk ik ?

Ga naar start/configuratiescherm/ energiebeheer/en daar apm aanzetten

of

geavanceerd/bij energieknoppen moet het op "Afsluiten" staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

in xp werkt het zo , in vista weet ik het niet maar het zal wel niet veel verschillen denk ik ?

Ga naar start/configuratiescherm/ energiebeheer/en daar apm aanzetten

of

geavanceerd/bij energieknoppen moet het op "Afsluiten" staan!

Ik kan Energiebeheer nergens vinden...

Iemand? Ö Help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bij Vista op de rode knop drukt gaat je computer in Slaapstand maar sluit niet af. Als je op het peiltje rechts klikt en je opteert voor afsluiten dan gaat ie wel uit.

Ik vraag mij af of dat je probleem is namelijk dat je de rode knop aanklikte en dacht dat je pc daarmee afgesloten was.

Nu kan je dat bij Vista veranderen.

Als ik de rode knop indruk is mijn pc afgesloten.

Zou wel even moeten opzoeken hoe ik dat deed.

Laat maar weten als dit voor jouw een oplossing is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bij Vista op de rode knop drukt gaat je computer in Slaapstand maar sluit niet af. Als je op het peiltje rechts klikt en je opteert voor afsluiten dan gaat ie wel uit.

Ik vraag mij af of dat je probleem is namelijk dat je de rode knop aanklikte en dacht dat je pc daarmee afgesloten was.

Nu kan je dat bij Vista veranderen.

Als ik de rode knop indruk is mijn pc afgesloten.

Zou wel even moeten opzoeken hoe ik dat deed.

Laat maar weten als dit voor jouw een oplossing is.

Mh nee, dat is het niet...

Als ik m'n pc afsluit blijft hij min of meer 'hangen' bij het scherm waar 'windows afsluiten' (ofzoiets) staat...

M'n computer wordt nu al slomer en slomer :bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.