Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hij liep net weer vast. Ik kan hem alleen uit doen met de aan/uit knop. Toen ik hem weer opstarte hoorde ik een aantal piepjes. Ik heb hem uit gedaan en weer aangezet. Dat ging goed. Wat kan dat toch zijn denken jullie?

Geplaatst:

ik bedoel je windowslogboeken: re klikken op de windowsknop > opdrachtprompt (als admin) / powershell (als admin) > typ dan in: eventvwr.exe en enter (kan met copy/paste)

Kijk dan vooral in de logboeken van windows: Toepassingen en ook Systeem

Geplaatst:

Die sidebyside-error die geregeld terugkomt wijst in de richting van een Visual C++ runtime library - error

Zie bv  - https://help.remote-backup.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/335/5/vss-open-file-error---event-33-sidebyside)  en afhankelijk van jouw versie kan je een herinstall proberen van een van die twee dingen die op die pagina vermeld worden - maak wel eerst een nieuw herstelpunt aan als je dit probeert.

Wat ik echter vooraf zou doen: controleren of jij wel alle updates voor de 10 binnenhebt: zijn ze binnen?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.