Ga naar inhoud

dualview en/of clone in vista

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ben nieuw hier,

hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik zit met een raar probleem eigenlijk.

Sinds ik Vista heb geïnstalleerd krijg ik maar niet een " dualview en/of cloneview "geïnstalleerd.

Beetje uitleg :Ik werk met Vista Ultimate, een geforce GTX 260 en een HP L1950 scherm, nu had ik daar graag mijn tv bij op aangesloten via de nieuwste nvdia 181.22 drivers

Een 2 de scherm bijinstalleren gaat, geen probleem, enkel is het zo geconfigureerd dat de cursor gewoon van mijn HP scherm overvloeit naar het TV scherm. Dit had ik dus willen veranderen, vroeger met XP en eerdere drivers kon ik hier dan kiezen voor oftewel dualview of clone maar deze optie krijg ik nu nergens meer. Googlen helpt niet.

Iemand hier een oplossing voor ?

Geplaatst:

Daar heb ik ook heel lang overgedaan.

Ik weet alleen hoe het moet met een ATI kaart, dus ik kan je niet echt verder helpen.

Wat ik wel weet is dat Nvidia een nieuwe reeks drivers heeft, 182.06 ook voor een GTX260 op zoals 32 als 64 bit os.

Ik heb die nu twee dagen draaien, en die zijn echt veel beter, misschien moet je die eens proberen.

En dan rechtsklikken op bureaublad, nvidia control panel, en dan goed zoeken en daar staat ergens Clone Desktop....

specifieker kan ik nu niet zijn, sorry...

Geplaatst:

Bedankt aarondk1,

heb de laatste drivers 182.06 uitgeprobeerd maar probleem blijft. Iemand een oplossing ?

Geplaatst:

normaal heeft vista zelf ook zo een functie.

deze is te vinden onder de normale beeld eigenschappen van vista.

helaas kan ik daar nu ook niet verder over uitwijken want ik werk nu met een xp machine op mijn werk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.