Ga naar inhoud

Pc werkt niet goed

Aanbevolen berichten

Mijn pc, met windows 10 werkt ineens niet meer goed.

Als ik op een programma klik op mijn beeldscherm, verschijnt er boven in een zwart blokje met een boos gezicht

en er achter naamloos. Er gebeurt helemaal niets.

wat kan het zijn? Heb al de Ccleaner gebruikt.

graag hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas kan ik de logjes niet maken.

ik gebruik Chrome en heb problemen. Met Explorer niet maar kom dan in MSN programma. Ik kan daar wel opdrachten intypen.

heb mijn pc met AVG op virussen gedraaid en ook op malwere. Geen resultaten gevonden.

Heb Chrome verwijderd en CCleaner gedraaid. 

Bij tikken op een item op beeldscherm komt er boven in 

Webcam-Texel.nl/dewaal. Er boven staat naamloos x. Ander schermpje ernaast  naamloos met zwarte afbeelding met mond naar beneden.

boven in is het scherm wit daaronder zwart.

wat zou het kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over welke windows praten we hier? 7, 8 10?

Wat bedoel je met: met Internet explorer kom ik in een msn-programma?

Je hebt Chrome uninstalled - heb je nu IE als je standaardbrowser aangegeven? Zo ja: wat gebeurt er als je op die link naar dat topic klikt? Krijg je dan dat topic niet te zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, redcap zei:

als ik op de grote E druk

Wat is 'de grote E' ?

Maar goed: je hebt de 10 dus je hebt ook Edge.

In mijn eerste link: klik rèchts op Deze Link en kies voor Openen in Edge.

Lukt dit? Kan je het dan downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, redcap zei:

De grote E van Explorer.

ik begin te vermoeden dat je het icoon van IE bedoelt- dus als je IE opent, opent zich als eerste een MSN-pagina?

verder:

15 uren geleden, Passer zei:

Zo ja: wat gebeurt er als je op die link naar dat topic klikt? Krijg je dan dat topic niet te zien?

en

13 uren geleden, Passer zei:

In mijn eerste link: klik rèchts op Deze Link en kies voor Openen in Edge.

Lukt dit? Kan je het dan downloaden?

graag een antwoord hierop Redcap...

12 uren geleden, redcap zei:

heb je iets kunnen zien aan mijn gezonden bijlagen?

ik heb dat 'ventje' zien staan, ja.  Wat je met je derde plaatje bedoelt ontgaan me... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je zelf nooit iets gewijzigd hebt, dan is MSN de standaard startpagina van Internet Explorer. Dat is bij iedereen zo.

En natuurlijk kun je die startpagina wijzigen, bijvoorbeeld in https://www.google.be (als je een Belg bent)

Lees hier hoe je de startpagina van Internet Explorer wijzigt: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17426/windows-internet-explorer-11-change-home-page

Geef a.u.b. ook antwoord op alle vragen van Passer.

Let op: een opmerking als "als ik op de grote E druk" zegt nog niet zoveel. Hoe ziet die grote E eruit? Een grote E kan het pictogram zijn van Internet Explorer, maar ook van de browser Edge. Die pictogrammen zien er wel iets anders uit:

597f18383e300-Edge_en_Internet_Explorer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.