Ga naar inhoud

[OPGELOST] draadloos netwerk - medium ontkoppeld

kurt5

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit met een groot probleem. Ik doe momenteel in Tenerife mijn stage te doen

Ik zit op het kantoor met een laptop ACER Travelmate 7730:

Het probleem was vroeger kon ik niet op internet. Dit werd uiteindelijk opgelost, gisteren was ik aan het skypen met mijn familie en mijn verbinding viel zomaar uit.

Ik zie het netwerk maar hij kan er geen verbinding meer maken. Alle andere pc op kantoor zijn aangesloten op het netwerk maar met kabel en werken allemaal.

Ik heb al alles geprobeerd, terugplaatsen naar een herstelpunt, met netwerkkabel aan te sluiten, handmatig het ip ardres veranderen:

Ik weet niet meer wat te doen ... Ik ben ten einde raad: Hopelijk kan iemand mij raad geven. Ik zit hier nog twee maanden en op die manier kan ik echt niet verder werken want alle andere pc zijn in het Spaans:

De router is een Telefonica Kit ADSL Router. Op de router hangt er een ander ipadres 83.33.34.42 en het paswoord:

In bijlage staat een document met alle juiste instellingen van toen mijn internet werkte, en een ipconfig/all van nu:

Dank u op voorhand

internetslecht.doc

instellingeninterenet.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.