Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb sinds 2 weken een nieuwe lenove desktop (windows 10). De eerste dag was mijn internetverbinding zeer traag, maar na 2 dagen was dit probleem weg. Sinds een paar dagen kon ik het grootste deel van de dag niet verbinden met internet (er waren geen draadloze netwerken beschikbaar). Er werd mij dan aangeraden om een USB adapter (5GHz) te kopen die verbindt met het draadloze netwerk vermits mijn desktop dit niet meer wou doen. In het begin werkte dit super goed en was mijn internetverbinding nog nooit zo snel geweest, maar sinds gisteren heb ik het porbleem terug. Volgens mijn computer zelf en het programma dat bij de USB hoort ben ik verbonden met internet en is mijn verbinding goed. Toch heb ik echter geen internet. Surfen, downloaden, mails, online spelletjes, ... werken allemaal niet. Soms werkt het internet voor een paar seconden, maar valt dan direct weer terug weg. 

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? 

 

PS. Alle andere aparaten zoals laptop en smartphone hebben wel een goede draadloze internetverbinding.

aangepast door hoskim
Geplaatst:

Welkom op ons forum.

:welkom:

3 uren geleden, hoskim zei:

Ik heb sinds 2 weken een nieuwe lenove desktop (windows 10).

 

Dan mag de hardware normaal nog niet falen. Indien dat toch het geval ou geweest zijn dan zou ik eerder gebruik gemaakt hebben van de garantie dan wel een Wi-Fi usb adapter te gaan kopen.

 

Klik eens met de rechter muisknop op het netwerk icoontje in de systeembalk (aan de klok) en ga naar Netwerkcentrum openen.

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

Het zou me niet verwonderen als je een Openbaar netwerk hebt ingesteld staan i.p.v. een Particulier.

 

 

Geplaatst:

@droske Geen probleem hoor! Alle stapjes uitgevoerd, netwerk is nu particulier! :) 

Internet is echter nog steeds heel traag en krijg nu ook geregeld blue screen... Ga er eens mee terug gaan naar de winkel met garantie denk ik.

Bedankt voor je hulp!!

Geplaatst:
3 minuten geleden, hoskim zei:

Ga er eens mee terug gaan naar de winkel met garantie denk ik.

Moet je zeker doen.

  • 3 weken later...
Geplaatst:
Op 3-8-2017 om 21:13, hoskim zei:

Ga er eens mee terug gaan naar de winkel met garantie denk ik.

 

 

En hoe is het verlopen?

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.