Ga naar inhoud

niet opstarten na nieuwe voeding help.


Smedtje

Aanbevolen berichten

na enkele dingen geprobeerd te hebben krijg ik mn pc niet opgestart. scherm blijft zwart. heb bij mijn weten alles correct aangesloten. pc start op zoals normaal, fans gaan aan. als ik f1 druk om verder te gaan wordt scherm zwart. moet ik iets aanpassen in de setup ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok gebeurd.. nu krijg ik zwart scherm. na opstart en intro van dell. alles lijkt nochtans te werken. fans. schijf enz...zou dit kunnen dat deze voeding niet geschikt is voor mijn moederbord? ik ga vanavond mijn oude voeding er opnieuw is in zetten en zien wat het zegt

Link naar reactie
Delen op andere sites

net iemand langs geweest en harde schijf blijkt fysiek stuk :((( nu had ik windows 10 erop gratis upgrade maar dit opnieuw installeren is enorm duur. 150 geloof ik en dan heb ik nog geen schijf.. 8 heeft hij nog liggen maar ik kom van 7 omdat 8 niet echt desktop vriendelijk is. wat raden jullie mij aan om te doen nu. kosteplaatje zou oo 170 totaal komen met 8

Link naar reactie
Delen op andere sites

als er een legale w10 op stond kan je w10 opnieuw installeren.

zie https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

 

(met alle respect maar als die 'iemand' er voldoende van af zou weten, had ie ook dit moeten weten...

maar met de instructies op de gegeven link kan je het zelf wel voor mekaar maken!)

aangepast door falstring
Link naar reactie
Delen op andere sites

wel ik heb deze ooit gratis geupgrade via windows site denk ik want ik had 7 hiervoor.. weet niet meer. dus als ik zelf nu nieuwe harde schijf koop kan ik dit zo oplossen? wat me veel geld zal besparen idd. en als dit nu niet wil werken wat kan ik dan doen? en zijn er nog dingen waar ik moet op letten? heb namelijk nog nooit een schijf geinstalleerd ( software gezien dan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.