Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Aks ik bij Skype wil inloggen krijg ik steeds de melding dat ik cookies moet toestaan in mijn browser. En als ik daar ga kijken bij de instellingen, dan ik cookies ingesteld : alle cookies  toelaten en cookies van derden accepteren. En toch lukt het me niet om in te loggen op Skype. Kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt,

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik neem aan dat je het hier hebt over Skype via het internet en niet via het programma zelf? Je kunt in de browser ook sites aangeven die altijd toegestaan worden. Wat gebeurd er wanneer je dit gedaan hebt?

Geplaatst:

Eerst wens ik je mee te delen dat ik een leek ben.

Ik heb her en der wat rond gehoord. Er is iemand die beweerd dat het niet werk omdat ik een lokaal account gebruik. Maar of ik een lokaal account gebruik weet ik niet.

Hopelijk kan je me verder helpen. Dank bij voorbaat

Geplaatst: (aangepast)

Ik neem aan dat dit een thuiscomputer is? Dan zou dan geen probleem mogen zijn. Heb je ook al eens in een andere browser geprobeerd?

En wat is de reden dat je het via het web wilt gebruiken en niet via de Skype-app?

aangepast door Captain Kirk
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.