Ga naar inhoud

ik heb een nieuwe pc en nu start hij niet meer? :S

mcbram1

Aanbevolen berichten

Hoiik heb sinds kort een nieuwe pc en had had alles aangeslote en hij deed het ik heb er nokia software op gezet en msn en toen heb ik hem goed afgesloten.de volgende dag wou ik hem opstarte en toen deed ie het niet :(want als je hem opstart krijg je opgeve moment een balkje wat heen en weer schuift en dt doet ie 2x en dn blijft ie stil staan en beweegt heeeeeel afentoe en toen ik hem opnieuw wou opstarte krijg zo scherm met windows opstarte en andere keuzes zoals veiligheidsmodus??maar wat moet ik nu doen.?oja ik heb o,o% verstand van computers alvast thx ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nu opstart en je krijgt de opties "Veilige Modus", selecteer dan "Veilig modus met netwerkmogelijkheiden" en druk op enter.

Wilt XP of Vista (of welk besturingssysteem gebruik je?) dan wel starten?

Als het start, het start iets anders dan normaal, in veilige modus word alleen het noodzakelijk geladen om op te starten.

Dus je scherm gaat er wat raar (lees: groot) uitzien, als dit werkt dan moet je het hier maar neer zetten, dan kunnen verder gaan kijken.

(Ik gok ofterwel slechte isntalltie van je besturingssysteem of virus ofterwel het kan hardware probleem zijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.