Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik weet niet precies wat je allemall hebt gedaan maar het lijkt goed gewerkt te hebbe. draai nu al 2 dagen rond de 30% geheugen bij opstaart. zal het deze week nog in de gaten houde maar alvast bedankt man!

Geplaatst:

ik heb het een tijdje gemonitord en kwam er achter dat het probleem er nbog steeds is. het is wel een stuk minder maar soms heb ik als nog na een reboot of een tijdje een game spele dat ik 100% geheugen raak

Geplaatst:

Na een reboot is,het normlaal dat de processor even "volle bak" gaat om alle services en dergelijke weer op te starten.

Een game kan ook de processor zwaar belasten en to 100% gaan.

Maar dat zijn tijdelijke fenomenen die na enkele minuten weer normaliseren.

Geplaatst:

heb het vandaag weer gemonitord. heb nu bijvoorbeeld 90procent vna me 8 gig ram ingebruik nadat me pc een half uur aanstaat. ik heb dit nietaltijd soms heb ik na een reboot maar 30 procent ingebruik

Geplaatst:

heb een anntal keer achter mekaar me pc gereboot van de 5 keer kwam die 2 keer bij opstart op 95% van me fhysiek geheugen en 3 keer rond de 30 a 40 procent er van.

Geplaatst:

ik heb er vandaag een prinstscreen van kunne maken. dit was een half uur na opstart. het einge programma dat aan stond wat niet bij de start up zit is steam

taakbeheer.png

Geplaatst: (aangepast)

deze piek daalde mischien een paar procent maar was blivent. hangt af van hoeveel die gebruikt bij opstart heb nu bijvoorbeel maar 40 procent in gebruik

aangepast door Chomp
Geplaatst:

Je zei aan het begin dat er 8GB geheugen in je pc zit maar is dat ook allemaal beschikbaar?

Dat gaan we bekijken met deze tool.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.